פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן שרות לקוי: נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
גבורי ישראל 10, נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
בסוף שנת 2006 רכשתי תנור וכיריים מחברת BEST BUY בעפולה.
במעמד קבלת המוצר התברר כי כפתור אחד של הכיריים שבור, רכשתי אותו בכספי מחדש לאחר כחודשיים התברר כי ישנה תקלה בהפעלת כפתוריי הכיריים הוזמן טכנאי דרך החברה הנ"ל טען כי ישנה בעיה במערכת ההצתה ועליו להודיע לחברה הטכנאי הגיע ביום אחר לתקן. לאחר כחודש התקשרתי שוב הגיע טכנאי ללא שום חלקי חילוף וטען כי לא ברורה לו התקלה ולא נאמר לו כי צריך חלקי חילוף. לאחר בדיקה נשנית הנ"ל הכניס לתוך הכפתורים דבק ואף נייר כסף ואמר שהתקלה תוקנה אך למעשה זה היה פיתרון זמני ולכן התבררה פעם נוספת בעיית הדלקת הכיריים. לצורך זה הוזמן שוב טכנאי, הנ"ל היה אמור להתייצב בשעה 10:00 אך בסביבות אחת כאשר התקשרתי לחברה נאמר שהטכנאי יתעכב כי הוא בטיפול אחר נמסר להם שביום זה יש לי אירוע משפחתי (9.8.07) ואין ביכולתי להמתין עוד וכי התלונן על כך ואז לאחר כשעה הגיע טכנאי ושוב ניסה לתקן את התקלה ע"י הכנסת נייר כסף לתוך הכפתורים כשהוסבר לו שזה נעשה כבר פעם קודמת לללא הועיל התקשר למעבידו והנ"ל אישר שיש להחליף את כפתוריי הכיריים ללא תשלום. לשאלתי האם אסכים לחכות שאגיע בדואר או אסע לטבריה לקבל את הכפתורים עניתי כי זמני דחוק ואין באפשרותי להגיע לטבריה מפאת עבודתי ולכן אבקש שישלחו בדואר. לאחר כחודש התקשרתי לחברה ונעניתי כי עליי לנסוע לטבריה לקבל את הכפתורים וזה רשום במחשב. אנוכי לקחתי יום חופש בלית ברירה ונסעתי לאזור תעשייה בטבריה, שם נאמר לי ע"י הפקיד כי אין כרגע כפתורים עליו להזמין ואז יתקשר אליי לבוא לקחת. חלפו חודשיים שלמים שוב התקשרתי לחברה לשאול מה עם הכפתורים ותגובתה של המוקדנית בשם נירית היה אני אבדוק את הבעיה תוך יום יומיים אחזיר תשובה אך לא דובים ולא יער שוב התקשרתי לחברה לאחר יומיים ונעניתי כי אין כפתורים בחנות באזור טבריה ועלי להגיע לשם ולבצע הזמנה.מיותר לציין כי במשך כל התקופה הזאת לא נהניתי מהמוצר, נתקלתי בבעיות בהפעלת הכיריים ולא יכוללתי להשתמש בהם לרוב ואף הפסדתי יום עבודה כדי לקבל מוצ ר שכלל לא הוזמן ולא היה ברשותם. אבקש לסייע לי לקבל שירות, יחס הולם, ואף התנצלות מהחברה על עוגמת הנפש.
כספי, בזבוז זמן. סוג הנזק :
סיוע בקבלת המוצר הפגום ואף קבלת יחס הולם והתנצלות מראש ואף פיצוי כספי על יום עבודה ונסיעה למקום רחוק. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
ג.נ,

הנדון: סיכום טיפול בלקוחה תומר אידה פנייה 26742 – תנור
תגובה:


תודה לך על פנייתך .
החלפנו ללקוחה את התנור שברשותה.

הענקתי ללקוחה פיקרוגל כשי.

שוחחתי עם הלקוחה - הלקוחה מרוצה .
אני שמחה לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה