פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מדפים שבורים (פלסטיקה) במקרר אמנה בשל פגם ביצור נושא התלונה:
בן ארוש אורלי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏13 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנתיים רכשנו אני והוריי שני מקררים מסוג אמנה (SBS). בשני המקררים נשברו בכל מדפי המקרר חלקי הפלסטיק שמסביב. עלי לציין שבסמוך לקניית המקרר האחד נשבר הפלסטיק במדף אחד ואנו חשבנו שזה כתוצאה משימוש לא נכון. אך הפלא ופלא, גם מדף זה נשבר באותה הצורה ובאותו המקום וכך שאר מדפי המקרר. בפנייתי לחברת אמפא- קריסטל נאמר לי שוב ושוב שאין אחריות לפלסטיקה- ואת זה אני כבר הבנתי. הבהרתי לחברה שאין בכוונתי לשלם עבור המדפים (אפילו לא חצי מחיר כמו שהציעו) משום שאת מיטב כספינו השקענו בעת קניית המקרר ובעת קניית המדף הראשון. עלי לציין שחברת אמפא שלחה נציג שרות מטעמה בכדי לראות את התקלה (כמובן שהיה כרוך בתשלום), נציג זה הבטיח שידבר עם מנהלו לאישור החלפת המדפים ללא תשלום. חלף שבוע ואילו אף נציג מן החברה לא הועיל בטובו ליצור קשר ולידע אותנו לגבי תשובה לפנייתינו. פניתי לחברה שוב, שוב העבירו אותי מנציג לנציג, שוב גוללתי את סיפורי ותשובתם של חברת אמפא הייתה אחת: אין אחריות על הפלסטיקה,יש באפשרותנו להחליף את המדפים בחצי המחיר. חברת אמפא אינה רוצה להבין שאין בכוונתי לקנות מהם מדפים וכוונתי היא אחת: לקבלם ללא תשלום כמגיע לי ולהוריי.
עלי לציין שגם לדודי מקרר מסוג אמנה (לא SBS) וגם אצלו קיימת אותה הבעיה. מחברת אמנה טענו כי הם לא נתקלו בפניות דומות בעבר. האומנם????
החלפת המדפים ללא תשלום פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחה בן ארוש פנייה 26866 – מקרר אמנה

תודה לך על פנייתך .
בתאריך 6 בינואר 2008 ביקר טכנאי שלנו בבית הלקוח וסיפק את החלקים החברים ללא תשלום.

שוחחתי עם הלקוחה - הלקוחה מרוצה .
בברכה,
אני שמחה לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה