פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סריטה בדלת מקרר< נושא התלונה:
אוחיון שמעון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מקרר אמנה של חברת אמפא שבועים לאחר בערך עברתי תאונת עבודה בה נקטעה יד ימין כמובן שכל בני משפחתי היו עסוקים בי ולאחר כחודש של התאוששות מהטראומה בזמן שאני עדיין מאושפז אישתי העירה את צומת ליבי לכך בזמן שהיא ניגבה במטלית לחה את הדלת נתפסו סיבים בדלת יש לציין שמסתכלים לא רואים כלום אבל שמתקרבים ועם האצבע יש סריטה הודעתי לחברה תשובתם היא למה אתה נזכר עכשיו הסברתי את המצב הבטיחו שיטפלו נכון להיום לא טופל כואב לי לשלם הון ולקבל שרות כזה שלחברה כזו זה ותיקה תיקון כזה לא יפיל את החברה
כספי סוג הנזק :
החלפת דלת או מקרר פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
הנדון: סיכום טיפול בלקוח שמעון פנייה 27362 – מקרר אמנה תגובה:
תודה לך על פנייתך .
תוקף האחריות למקרר שברשות הלקוח הוא עד לתאריך 10 בפברואר 2009 (הארכה של שנה).

שוחחתי עם הלקוח - הלקוח מרוצה .
אני שמחה לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה