פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אולי חוקי - אבל מסריח נושא התלונה:
גרוברמן אביהו שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הורי , בני 84 , הם בעלי מקרר אמקור והזמינו טכנאי לתיקונו. הגיע, תיקן וניגבו מהם 230+55 ש"ח. לאחר כשבוע המקרר ממשיך להיות לא תקין. טכנאי נוסף הגיע אבל טען שהכל בסדר. שוב חוייבו בעוד 230 ש"ח. כמובן שהחיוב אינו מוצדק כי זו תקלה חוזרת מאותו סוג, אבל מכיוון שקיים נוהג באמפא לדרוש כרטיס אשראי מראש - החיוב בוצע שלא כדין ללא ידיעת הורי.
אולם עדיין לא התחלנו.
לאחר כשבוע נוסף, הוזמן טכנאי בשלישית ובדיקתו העלתה כי המקרר במצב כל כך גרוע שחבל לתקן אותו וכדאי שיקנו מקרר חדש (זוכרים מה אמר הטכנאי השני?!?).
הורי השתכנעו, מה עוד שהובטח להם טרייד אין הכולל את המקרר הישן שלהם. "פתרון נפלא" - לא?
רק שסכומי החיוב היו "קצת" מוגזמים:
הם נדרשו לשלם על המקרר החדש ( אמנה) 6,900 ש"ח , בקיזוז 1,500 ש"ח בגין המקרר הישן, סה"כ 5,400 ש"ח !!!
מבדיקה שאני ערכתי, גיליתי כי מקרר מסוג זה נמכר בשוק בשווי כ- 5,200 ש"ח בלבד.
חוקי אבל מסריח!
לא כל כך מתאים לחברה בסדר גודל של "אמפא".
בושה לאמפא לנצל זקנים סוג הנזק :
החזר כספי או ביטול העיסקה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
ג.נ,

הנדון: סיכום טיפול בלקוח גרוברמן אביהו – פנייה 27741
תגובה:
תודה לך על פנייתך .
הענקתי ללקוח כפיצוי מיקרוגל כשי.

שוחחתי עם הלקוח - הלקוח מרוצה .
אני שמחה לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה