|
|
|
|
|
|
מקרר אמנה |
נושא התלונה: |
אברס אהוד |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לנו מקרר מזה כשנתיים כאשר המקרר היה בין 3 חודשיים נשברו המדפים של המקרר פנינו לחברת אמפא שלחה טכנאי ואמר כי נגרם כניראה משימוש לא נכון הסתכלנו אני ואשתי בתמהון הרי לא יתכן דבר כזה ואמר אין מה לעשות אם אתם רוצים תוכלו לרכוש זאת בלבד .
לפני כ חצי שנה יושבים ומדברים עם חברים והינה גם להם יש מקררי אמנה ואותו הדבר יש להם פניתי לאינטרנט הפלי ופלא והינה כל האינטרנט מוצף על באג ביצור הפלסטיקה של מקררי אמנה פניתי בכתב אלהם העבירו אותי מאחד לשני כן נטפל בך לקשרי לקוחות ואף דבר לא קורה .
אני מבקש להחליף את מדפי המקרר ללא תשלום נוסף .
אני מרגיש כי רומאתי ע"י אמפא שידעו על דבר זה ולא פעלו לתקן את המוצר .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת קשרי לקוחות |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
תודה לך על פנייתך. |
תגובה: |
סיפקנו ללקוח מדפים ללא תשלום.
שוחחתי עם הלקוח - הלקוח מרוצה .
אני שמחה לשרתך בכל עת.
|
פתרון: |
|
|
|