פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזמנת טכנאי לתיקון מקרר אמקור נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.5.2008 התקשרתי בשעה 0800 לחברת אמפא להזמנת טכנאי נאמר לי על-ידי נציגת השירות שעד השעה 1200 יגיע טכנאי , ועלות הביקור 220 שח .הסכמתי לכך והמתנתי בסבלות עד השעה 10:30 התקשרתי שוב לחברת אמפא היצגתי את הבעיה, נאמר לי להמתין על הקו, המתנתי כ-10 דקות ולא נענתי התקשרתי שוב ושוב לא קיבלתי תשובה בקשר להגעת הטכנאי התקשרתי שוב וענתה לי נציגה ונאמר על ידה שאם נאמר לי שהטכנאי יגיע הוא יגיע אין לי מה לדאוג. אחת הנציגות ששוחחתי איתה לפני האחרונה התקשרה לביתי ואמרה שביום שישי לא שולחים טכנאים , כעסתי עד מאוד על הזלזול בלקוח על כך שנאלצתי להמתין בבית עד השעה 11:00 ועל כך שלו ידעתי שאין אפשרות שטכנאי מטעם החברה יגיע הייתי פונה לטכנאי פרטי . האם ייתכן שחברה כמו אמפא תתנהג בצורה כזו ,האם ייתכן שמקרר שנרכש לפני שנתיים יזדקק לתיקון
עלבון , עוגמת נפש, סוג הנזק :
לעדכן את נציגות השירות בתנאי ושעות הגעת הטכנאים, ולא לפתור את הלקוח כלאחר יד נציגות העונות לשיחות לקוחות חייבות להיות מעודכנות בכל הנוגע לשירות לקוחות ולא לשלוף תשובות מהמותן כגון זו שהבטיח שהטכנאי בדרך פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה