פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע וחברה מתפרקת! נושא התלונה:
צפורי עדי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏24 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
גיבורי ישראל 10 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
משירות טוב ואדיב שהיה בחודשים האחרונים,מענה תוך שניות הפך השירות לאחרד הגרועים ביותר שקיימים.אני לקוחה ותיקה בעלת מוצרים רבים-מעדיפה שלא להזהות .מזה שבוע אני מנסה להזמין שירות למקרר שלי אבל כל הנסיונות שלי מלוות בזמן המתנה ממושך של מעל 20 דקות ולאחר מכן עד שכבר עונים נותנים לי ןלהמתין וומיד אחר כך מנתקים אותי.וזה אני אומרת נציג אחר נציג...מתקשרת שוב ומחפשת איזה חמלה שמישהו שיודע לתת שירות ויש לו מוסר עבהודה יענה לי.אבל שוב נתצקלת בניתוקים חוזרים ונשנים ומענה תוך זמן ממושך מאוד שלא היה מעולםכמותו בחברה כמו אמפא.
משמועות אשר הגיעו לאוזני, החברה מעתיקה את מקומה מנתניה לחולון ובגלל זה ההתדרדרות בשירות בחודשיים האחרונים.אבל הימים האחרונים הם בלתי נסבליםוהאכזבה שלי היא בעיקר מנכ"ל חברת אמפא מר בנצי עמרם בכבודו ובעצמו אשר גורם נזק עצום ובל יתואר לחברתו,או לא מודע למה שקורה בחברה שלו..אני מאוכזבת מאוד לאחרונה ומצפה לימים טובים יותר....בתקווה שיגיעו בקרוב!בתור אחת שמכירה את אמפא בימים טובים יותר ועם עובדים המסורים לעבודתם ושאר יודעים לתת שיורת אדיב ומקצועי.

עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול במוקדי השירות וברמת השירות במהרה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
אין אפשרות לשוחח עם הלקוחה במס' הנייד שהיא ציינה – אין מענה

במידה ויש פרטים נוספים אשמח לשוחח עם הלקוחה.

נכון לעכשיו לא אוכל לעזור בפנייה זו.

תודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה