פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיח כלים צר - בלומברג נושא התלונה:
תורג'מן נפתלי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏09 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מזה כ- 3 חודשים המדיח נתקע וגורם להצפת מים במטבח.
המדיח כעת בן 9 חודשים (נקנה ב- 17/9/2007 ) ונמצא בתקופת האחריות.
כבר פנינו לאמפא נותנת השרות למוצרי קריסטל 4 פעמים בכל פעם נאלצנו להמתין כשלושה - ארבעה ימים שבהם המדיח מושבת לבוא הטכנאי שלא מצא כלום (המדיח חזר לבד לעבודה תקינה לזמן קצר). כל פעם כזאת הפסדנו מספר שעות עבודה בהמתנה לטכנאי..
אתמול ב - 9/7/2008 לאחר ביקור סרק נוסף של הטכנאי התקשרתי למרכז שירות ובקשתי לדבר עם מנהל השירות. לצערי, פקידת השירות לא הסכימה לתת לי לדבר איתו והבטיחה שיחזור אלי במשך היום.
מאז עברו 24 שעות ואני עדיין ממתין.
אנא עזרתכם לניעור המערכת ושיתקנו סוף כל סוף את המדיח.
בתודה מראש
נפתלי תורג'מן
054-5919082
דואר אלקטרוני: [email protected]

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות - אמפ שם ותפקיד:
הנדון: סיכום טיפול בלקוח נפתלי פנייה 32292 – מדיח כלים

תודה על פנייתך .
תגובה:
בתאריך 21 ביולי 2008 ביקר טכנאי בבית הלקוח ותיקן את מדיח הכלים לשביעות רצונו.

הארכתי ללקוח את תקופת האחריות בארבעה חודשים - הלקוח מרוצה.

אני שמח לשרתך בכל עת.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה