פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות וטיפול נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מוקד השירות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

כבר יומיים תמימים אני ממתינה לטלפון המובטח ממוקדני שרות אמפא.

אתמול , ב 7.7. אמרו לי שהמחשב לא עובד ולאחר שהשארתי פעמיים את פרטי הבטיחו שיחזרו אחרי השעה 1700 ולא כך היה.
היום בבוקר, כשניסיתי שוב, שמעתי בזמן ההמתנה את בקשתו של מנכ"ל אמפא מוצרי צריכה, מר בנצי עמרם להתאזר בסבלנות בגלל מחלות הילדות של מרכז השרות החדש ואת הבטחתו, המחודשת, שהמוקדנים יתקשרו לאחר השעה 1700.

בפועל , התברר שהמוקדנים לא נותנים שרות כלל.
לפעמים נענתי שהמחשב אינו פועל (יומיים? ) וכשהוא כבר פעל ויכלו להכנס לפרטים שלי , התברר שאי אפשר להזמין טכנאי.
נקודה.

כל נסיון שלי לעבור את המוקדנים למישהו מעליהם, מנהל משמרת, מזכירתו של מר עמרם , נענה בתשובה שאשאיר את פרטי ויתקשרו איתי, ושוב למרות שהשארתי את פרטי כ 4 פעמים שונות , אף אחד לא התקשר .
וזאת, מבחינתי כלקוחה, סטירה בפנים, פשוטו כמשמעו.

כל שרציתי היה , לאחר זמן רב שבו לא היה לי קשר עם מוקד השרות שלכם, להזמין טכנאי להתקין לוח פיקוד + טיימר חיצוני נוסף על כך, שקלתי בדעתי לחדש את הביטוח בחברתכם כדי להבטיח את הטיפול המקצועי ביותר שישנו.

היומיים הללו, של המרדף אחריכם וחוסר העמידה בהבטחות שינו את דעתי לגמרי.
ולא זאת ואף זאת, אלא שבבואי לרכוש מכשירי חשמל בעתיד, אשתדל מאוד שלא יהיה זה מכשיר שיהיה קשור לשרות חברתכם.

תודה על תשומת הלב,
התייחסות פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתך . תגובה:
שוחחתי עם הלקוחה והתנצלתי על זמן ההמתנה הארוך והלא מייצג בטיפול בפנייתה.

הלקוחה קיבלה את התנצלותי והיא מרוצה מההתייחסות לפנייתה.

אני שמח לשרתך בכל עת.
בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה