חוסר התייחסות וטיפול |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מוקד השירות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כבר יומיים תמימים אני ממתינה לטלפון המובטח ממוקדני שרות אמפא.
אתמול , ב 7.7. אמרו לי שהמחשב לא עובד ולאחר שהשארתי פעמיים את פרטי הבטיחו שיחזרו אחרי השעה 1700 ולא כך היה.
היום בבוקר, כשניסיתי שוב, שמעתי בזמן ההמתנה את בקשתו של מנכ"ל אמפא מוצרי צריכה, מר בנצי עמרם להתאזר בסבלנות בגלל מחלות הילדות של מרכז השרות החדש ואת הבטחתו, המחודשת, שהמוקדנים יתקשרו לאחר השעה 1700.
בפועל , התברר שהמוקדנים לא נותנים שרות כלל.
לפעמים נענתי שהמחשב אינו פועל (יומיים? ) וכשהוא כבר פעל ויכלו להכנס לפרטים שלי , התברר שאי אפשר להזמין טכנאי.
נקודה.
כל נסיון שלי לעבור את המוקדנים למישהו מעליהם, מנהל משמרת, מזכירתו של מר עמרם , נענה בתשובה שאשאיר את פרטי ויתקשרו איתי, ושוב למרות שהשארתי את פרטי כ 4 פעמים שונות , אף אחד לא התקשר .
וזאת, מבחינתי כלקוחה, סטירה בפנים, פשוטו כמשמעו.
כל שרציתי היה , לאחר זמן רב שבו לא היה לי קשר עם מוקד השרות שלכם, להזמין טכנאי להתקין לוח פיקוד + טיימר חיצוני נוסף על כך, שקלתי בדעתי לחדש את הביטוח בחברתכם כדי להבטיח את הטיפול המקצועי ביותר שישנו.
היומיים הללו, של המרדף אחריכם וחוסר העמידה בהבטחות שינו את דעתי לגמרי.
ולא זאת ואף זאת, אלא שבבואי לרכוש מכשירי חשמל בעתיד, אשתדל מאוד שלא יהיה זה מכשיר שיהיה קשור לשרות חברתכם.
תודה על תשומת הלב,
|
התייחסות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|