פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי עבור מזגן אמפא תדיראן ( במסגרת ביטוח) נושא התלונה:
‏יום שישי ‏04 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
יש בבעלותי מס' מכשירים מבית אמפא כולל מזגן כול המוצרים מבוטחים באמפא..
ב4-7-08 המזגן התקלקל הזמנו שרות והטכנאי הגיע פעם ראשונה כעבור מס ' ימים כמקובל אולם התיקון לא עזר ומאז אנחנו במרדף אחרי טכנאי\ שרות כל פעם שאנו מזמינים שרות המוקדנים עונים ( אחרי כ 10 דק' המתנה) בחוסר סבלנות שגובלת בחוצפה!!! אני מסביר כל פעם מחדש כי טכנאי מגיע יודע שיש בעיה עם מדחס ומגיע לטיפול ללא מדחס!!!!! כאמור כשהוא יודע מראש שזו הבעיה שאובחנה על ידם .(למרות שזו הבעיה שאובחנה חשוב לציין כי עד אבחנה זו הטכנאים ביקשו שנחליף נתיך, ושקע תקע חדש והחלפנו ובסוף זו לא הייתה הבעיה.), גם כאשר אישתי התקשרה מס' פעמים והבהירה כי בבית ישנם ילדים קטנים (פעוטון גלאי שנתיים) אשר סובלים . לא ניתן לנו פתרון הולם אנו חושבים שזו חוצפה ואדישות חשוב לציין כי הטכנאים היו כבר 4 !!!! פעמים כאשר כל פעם אנו ממתנים מס' ימים בסבלנות לא הגיונית בהתאם לנסיבות הר"מ כמו כן כל פעם שאנו מבקשים לדבר עם אחראי זה מבחינתם "טאבו" אסור בשום אופן והם מבטיחים שנציג יחזור אבל כמובן שאינו חוזר אלינו . אנו פונים לעזרתכם מאחר שאנו חסרי אונים אחרי שטכנאי יצא לפני שעתיים מביתנו אחרי תיקון אולם שוב המזגן הפסיק לפעול ולפי סיכום ביננו היתקשרנו אליו ישירות !!! אולם הוא לא חוזר וטוען שהוא צריך לדבר שוב עם האחראי שלו. ושפניתי שוב לאמפא מוקדנית בשם תמר ניתקה לי את הטלפון אחרי שלא הסכמתישתקבע לי שרות לעוד מס' ימים כפי שרצתה. היתקשרתי שוב וענה לי מוקדן בשם ניסים והוא הבטיח כרגיל שאחראי יחזור אלי אני ממתין חסר אונים ומבקש כאמור את עזרתכם. ( ברנוי לציין כי רשמנו את שמות המוקדנים ותאריכ השיחות ( לאחר שהבנו איזה " טירטור" אנו עומדים לעבור ולצערינו לא טעינו.
לעוגמת נפש וסבל עצום גם לילדים סוג הנזק :
החלפת מדחס באופן מיידי!!!! פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוח דוד פנייה מס' 32600 – מזגן

תודה על פנייתך .

בתאריך 24 ביולי 2008 ביצענו החלפת מדחס במזגן שברשות הלקוח .

בשיחה של מנהל סניף דרום עם הלקוח, הלקוח הביע את שביעות רצונו מהטיפול.




אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה