מעולם לא פגשתי בשרות כה מבזה והזוי כמו שרות לקוחות של אמפא מוצרי צריכהde |
נושא התלונה: |
רונן יעל |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
פניתי לשרות לקבל פוליסה וקבלה בגין תשלום ששילמתי. חודש וחצי של עשרות שיחות עם נציגי השרות, הבטחות שמנהל יחזור אלי בגין שרות גרוע, ניתוקי שיחות טלפוניות, התעלמות מפניות, ואי מענה למכתבי תלונה שנשלחו למנהלי החברה. ברשותי תעוד של כל המהלך ההזוי הזה. אמפא שרותי צריכה מוכיחה לאור התלונות הרבות שמופנות אליה ,חלקן באתר זה, מתנהלת ברמה נמוכה שלא לומר הזויה. אני מתכוונת לפרסם את תלונתי בכל במה שתנתן לי. עוגמת נפש , עלבון, בזבוז זמן וכסף הם רק חלק מרשימת הנזקים שחברה זו הסבה לי.
|
בזבוז זמן , עלבון וכסף. |
סוג הנזק : |
הפנית תלונה מיידית למנהל החברה להאיר בפניו איך השרות שלו מתנהל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|