פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעולם לא פגשתי בשרות כה מבזה והזוי כמו שרות לקוחות של אמפא מוצרי צריכהde נושא התלונה:
רונן יעל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לשרות לקבל פוליסה וקבלה בגין תשלום ששילמתי. חודש וחצי של עשרות שיחות עם נציגי השרות, הבטחות שמנהל יחזור אלי בגין שרות גרוע, ניתוקי שיחות טלפוניות, התעלמות מפניות, ואי מענה למכתבי תלונה שנשלחו למנהלי החברה. ברשותי תעוד של כל המהלך ההזוי הזה. אמפא שרותי צריכה מוכיחה לאור התלונות הרבות שמופנות אליה ,חלקן באתר זה, מתנהלת ברמה נמוכה שלא לומר הזויה. אני מתכוונת לפרסם את תלונתי בכל במה שתנתן לי. עוגמת נפש , עלבון, בזבוז זמן וכסף הם רק חלק מרשימת הנזקים שחברה זו הסבה לי.
בזבוז זמן , עלבון וכסף. סוג הנזק :
הפנית תלונה מיידית למנהל החברה להאיר בפניו איך השרות שלו מתנהל פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
אמפא שם ותפקיד:
שלום רב, תגובה:
הנדון: סיכום טיפול בלקוחה יעל פנייה מס' 33575 – הסכם החזקה

תודה על פנייתך .

בתאריך 07 בספטמבר 2008 ביצענו ביטול להסכם ההחזקה של המזגן שברשות הלקוחה ולבקשתה.

ביצענו זיכוי בסך של 1,200 ₪ דרך חברת האשראי.



אני שמח לשרתך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה