פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין גישה למנהל שירות (לטענת הפקידה לא קיים אדם כזה) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
הצורף 3 חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 4 חודשים קניתי מקרר אמקור. חלק מהמוצרים קפאו.
טכנאי שהוזמן ב 20.8 בין שמונה לעשר בבוקר הגיע באחת עשרה ורבע ואפילו לא טרח להודיע (היתה תאונה)..
המליץ לקנות מפסק ב 200 שקלים לויסות מתח והלך רק שאין באיזור שלנו נפילות מתח.
בשיחה עם שכנים (ולפי התנהגות המקרר הקודם) בעיות המתח כנראה בלעדיות רק לדירה שלי.
כרגע המקרר מתמלא מים מבפנים. ביקשתי לדבר עם מנהל על מנת לוודא שהפעם יגיעו בזמן ולא ינסו לרמות אותי. לטענת חלי משירות לקוחות במקום אין מנהל, לא ניתן לדבר עם מנהלים ולכן גם אין טעם להשאיר הודעה.
משמע חלי וחברותיה הן הסמכות הבלעדית.
תלונה - רק בדואר להנהלה ( אין מנהל וכן אי אפשר גם למען אליו תלונה רק להנהלה.
לשאלתי אם יחזירו לי כסף על המפסק אם לא תפתר הבעיה - היא אינה יודעת
האם זהו השירות שאמפא

בהחלט גם עוגצת נפש סוג הנזק :
אני מעוניינת לדבר עם מנהל שירות שיבטיח טיפול נאות בזמן המוקצב ובאחריות!!!! פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה