פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
מישל ויליאם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זה כמעט שבועיים שמכונת הכביסה שלנו (אשר נמצאת בשירות באמפא תדיראן, אשר שולם מראש לשלוש שנים) לא עובדת, לפני כשבוע (אחרי שחיכינו 5 ימים שהטכנאי יגיע) הגיע טכנאי אלינו הביתה, והיה כ 10 דקות בבית, בלי להזיז את המכונה אפילו, הגיע למסקנה שצריך להחליף כמעט את כל החלקים הפנימיים של המכונה,אמר שאין לו את החלקים אצלו במכונית (וכי למה שיהיה לו חליקים של מכונה שהוא בא לתקן!!!) והלך. מאז, כבר מעל שבוע, אני מנסה להתקשר לשירות לקבל תאריך מתי הוא חוזר לתקן את המכונה, ואני נתקל בתשובה,"כבר חוזרים אליך" ואף אחד לא מתקשר חזרה. ניסיונות שלי לדבר עם אחראי המשמרת או אחראי אחר, נענות בשלילה או בדחיה שהוא כבר יתקשר, ללא שום מענה. שלחתי כבר פקסים להתלונן, ואף אחד לא טורח לחזור אלי. זילזול מוחלט בלקוח. בינתיים, שבועיים אנחנו ללא מכונת כביסה, בלי שום צפי מתי היא תתוקן, אם בכלל.
אף אחד לא טורח לחזור אלינו ולעדכן מתי אם בכלל יהיה לנו מכונת כביסה עובדת.
שירות ביזיון על כבול ההונאה של לקוחות. לקחת כסף ולא לתת שירות תמורתו, זו הונאה!

בנוסף, לפני כחודש, יתקשרו אלי להציע שירות של ניקוי מזגנים, תמורת 333 ש"ח.
הסכמתי, הטכנאי הגיע, לקח סמרטוט מהמטבח שלנו, העביר על המזגן, ובזה תם הניקיון שלו.... אם זה לא היה קורה אצלי, היתי צוחק !!!
זה מה שנקרה שירות תדיראן אמפא... נפלתי בפח שלהם, אך לעולם לא שוב. אני מקווה שגם האחרים ימנעו מלעשות שירות אצלם. פשוט ביזיון !
עוגמת נפש סוג הנזק :
מענה לשירות ועמידה בחוזה התחזוקה. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה