|
|
|
|
|
|
אי הגעת טכנאי שרות |
נושא התלונה: |
ליבנה מוטי |
שם/כינוי: |
יום שישי 05 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מוקד שרות לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 27.8.08 התקשרתי למוקד השרות וביקשתי משישלחו טכנאי לתיקון מקרר במסגרת ביטוח .נאמר לי שנקבע תור לתאריך מאוחר 5.9.08 נאמר לי שיעשה מאמץ לקדם את מועד השרות מכיון שמדובר במקרר דבר שלא קרה.בתאריך השרות 05.09.08 כשהגיעה השעה 0930 והטכנאי לא הגיע יצרתי קשר עם שרות הלקוחות ונאמר לי שהטכנאי לא יגיע בין שמונה לעשר אלא בין עשר לאחת.(דיברתי עם סבטלנה)כמובן שעד שעה אחת איש לא הגיע אני הייתי ב"מעצר בית" במהלך כל יום שישי וכמובן שהמקרר לא תוקן.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
תיקון מקרר לאלתר ומתן פיצוי על הזמן שנאלצתי להמתין לשוא לטכנאי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|