פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התייחסות וזלזול של מוקד השירות וחוסר טיפול בתלונה עד עכשיוient the op נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
השד יודע איפה הם יושבים כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בליל שלשום בלילה לפנות בוקר פתחתי את המקפיא של המקרר ושמתי לב שהוא חם, עליי גם לציין ששבוע לפני כן המקרר השמיע קולות דמויי צווחה מחרישת אוזניים באמצע הלילה ובבוקר ואז הזזתי את המקרר אחורה וקדימה והרעש פסק יום לפני פתיחת המקפיא שהיה חם שמתי לב שמוצרים שאני מניחה בתחתית המקפיא פשוט מופשרים חלקית ולכן חשבתי שמוקדם בבוקר אצור קשר עם השירות להזמנת טכנאי, למחרת התעוררתי ושמתי לב שהמקפיא חם לגמרי בעצם כשפתחתי את דלת המקרר גם שם היה חם ובעצם כל המוצרים שהיו במקפיא היו מופשרים לגמרי וגם במקרר עצמו (מקרר מטאור SBS בן 7 שנים עם ביטוח של אמפא) כשהתקשרתי לקבוע שירות הם אמרו שיש לי חסימה על השירות והם אינם יכולים לשלוח טכנאי ביקשתי לדבר עם האחראי והם אמרו שאי אפשר אבל הוא יחזור אלי במשך היום מה שלא נעשה כמובן המשכתי להתקשר אליהם והם ענו את אותה תשובה לקונית שהם מצטערים אבל הם לא יכולים לשלוח טכנאי כי יש לי חסימה על איזשהו חוב מלפני שנה שלא שילמתי על אטמים בסך 170 ש"ח ולא עזרו כל תחנוניי שאני חד הורית נכה ומטופלת בשני ילדים קטנים הם היו עדיין בשלם, ומסרו שאחראית תחזור אלי במשך היום כמובן שזה לא קרה ואני התקשרתי שוב ושוב פעם ההמתנה האין סופית למענה אנושי ועד שענו מסרו שאני צריכה להתקשר לבחורה בשם כרמלה שנמצאת בחיפה והיא מטפלת בחוב שלי ועד שהיא לא תסיר את החסימה לא יוכלו לשלוח אלי טכנאי וגם כאן כל תחנוני ובקשותיי לא נענו הגענו ליום השני שוב פעם שיחות כשהשגתי את הטלפון של אמפא ואז הפנו אותי לטלי שאמרה שאני צריכה להתקשר לכרמלה על מנת לבטל את החסימה אז כמובן שאצל כרמלה שמספר הטלפון שנמסר שאצלה הוא 048467373 גם לא היתה שום תשובה ורק משיבון עונה ולכן התקשרתי אין ספור פעמים והשארתי אין ספור הודעות שגם מתועדות אצלי בנייד וגם כנראה במשיבון של כרמלה... והסיפור ממשיך כל המוצרים שהיו במקפיא וגם במקרר ששוויים אלפי שקלים משום שרכשתי בשרים יקרים על מנת לחגוג מסיבה לאחד מילדיי התקלקלו והכל הושלך בעצב רב לפח כלאחר כבוד ובלית ברירה עד עכשיו 12.20 בלילה יום השלישי לסאגה שום דבר לא טופל המקרר עדיין עומד כאבן שאין לה הופכין ואני שהזמנתי טכנאי פרטי שגבה 150 ש"ח עבור ביקור רק על מנת לומר שצריך להחליף מאוורר (זה היה אתמול/שלשום) וזה יעלה מעל 600 ש"ח עוד קיוויתי שהיום/אתמול אקבל פיתרון מחברת תדיראן אמפא המהוללת כל כך אך לא דובים ולא יער....אנא דחוף את עזרתכם כי פשוט אין לי איך להאכיל את הילדים שלי בזמן הזה
עוגמת נפש, בזבוז ימי עבודה, עלבון, המתנה ארוכה בטלפון למוקד השירות של אמפא סוג הנזק :
תיקון דחוף מאוד, פיצוי כספי הולם למוצרים שהתקלקלו ולשיחות הטלפון שלי וכן על 2 ימי עבודה שהלכו לריק וכן התנצלות פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה