פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרול לקוי וזלזול - אספקת חלק שנשבר (לקחה יותר מ6 חודשים) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המכתב הבא נשלח בפקס לידי אלה (לשכתו של מנכ"ל אמפא בנצי עמרם) לאבי מלכה וליוסי קליימינץ ב 10 לאוגוסט. ניתן חודש להנהלת אמפא להגיב. לא נתקבלה שום תגובה עד היום - חודש אחרי.

המכתב כלשונו-
ברשותי תנור אפייה דידיטריך מודל 4445 מזה מספר שנים. בינואר 2008 נשבר אחד מכפתורי ההפעלה של התנור.
התקשרתי לחברת אמפא על מנת לברר איך להשיג כפתור הפעלה והופניתי לחנות החלפים של חברת אמפא בחולון. בשיחה עם החנות ציינתי את מודל התנור והחלק החסר. נאמר לי שעלי להגיע פיזית לחנות החלפים על מנת לרכוש את הכפתור.
נאלצתי לקחת מונית ממקום מגורי בתל אביב לחנות החלפים. בביתי התברר לי שמכרו לי כפתור לא תואם (קיבלתי כפתור המתאים לדגם 4448).
מאז שוחחתי עשרות פעמים בטלפון עם מספר עובדים בחנות (ריקי, ליאורה ואחרים) מכולם קיבלתי תשובה כי החלק שנמכר לי לפי הקטלוג אמור להתאים גם למודל 4445. כל טענותי בדבר העובדה כי החלק אינו תואם ובקשותי כי ישלחו טכנאי שיוכל להתאים בביתי את החלק הנדרש, נדחו בטענה כי עלי להגיע שוב פיזית ולרכוש את החלק. שוב נאלצתי להגיע למחסן ורכשתי כפתור הפעלה נוסף. שוב התברר שמכרו לי חלק לא תואם. מצורפת קבלה מתאריך 27.2.08 על סך 61 ש"ח של הכפתור השני(אין ברשותי קבלה על הכפתור הראשון שעלה בסביבות 80 ש"ח).
בחודש יולי שוב ניהלתי מספר שיחות עם המחסן ולא הוצע לי שום פיתרון עד כי דרשנו בתוקף כיי ישלח טכנאי מיידית עם מספר חלקים על מנת להתאים את החלק במקום. דרישתנו לא נענתה ונאלצנו לפנות למחלקת שרות לקוחות. גם שם דרשנו כי ישלח טכנאי להתאים את החלק וביקשנו להגיע להסכם כי אם יתברר שהחלקים שנמכרו לנו אינם החלקים הנכונים לא נחוייב בביקור טכנאי.
טכנאי הגיע לביתי והביא עמו את החלק שבאורח פלא נמצא סוף סוף (חלק 4445).
נאלצנו לשלם עבור ביקור הטכנאי. בנוסף, הטכנאי לא הסכים לזכות אותי על אף אחד מהחלקים או להחליפם בחלק התואם, ושוב,כאמור מצאתי את עצמי משלמת בפעם השלישית עבור אותו חלק (מצורפת קבלה מתאריך 20.7.08).

העניין, כאמור, נסחב 6 חודשים שבהם נעניתי בתשובות חמקמקות ומתנערות מאחריות (התעקשות שהחלק שרכשתי תואם). בכל ששת חודשים אלו נבצר ממני להשתמש בתנור, ביזבזתי זמן יקר, כספים ואנרגיה שלא לדבר על עוגמת הנפש עקב טיפול כה כושל ומזלזל.

לאור האמור, אנו דורשים:
1. לקבל החזר מיידי של ביקור הטכנאי (215 ש"ח), החזר על הוצאות עבור שתי נסיעות (200 ש"ח) ועל תשלום עבור כפתורים שאינם תואמים – 557 ש"ח סה"כ.
2. פיצוי על עוגמת הנפש ועל העובדה כי במשך 7 חודשים נבצר ממני להשתמש בתנור.
כפתור 4445 שישמש לי ככפתור רזרבי שמן הראוי שישלח לי בדואר על חשבונכם.. 3

במידה ולא תענו לדרישותי תוך 30 יום מתאריך זה. אעביר את תביעתי לבית משפט לתביעות קטנות.
הנני תקוה שהסחבת והזלזול שאפיין את מהלך טיפולכם יעצר פה ותביעותי יענו במלואם.

העתקים: בנצי עמרם, מנכ"ל אמפא בפקס: 074-7221371
מנהל מוקד החלפים, יוסי קליימינץ, דרך אלה בפקס משרד המנכ"ל

עוגמת נפש, כספי,עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי כספי ואספקת חלק רזרבה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה