פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תיקונים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל יצרנו קשר עם החברה בקשר לבעיה בתנור (זכוכית שבורה), נציג של החברה שהגיע לבדוק את התנור פירק את דלת התנור ולקח אותה ואמר שתוך חודש יתקנו את הבעיה , אחרי חודש ניסינו ליצור קשר עם החברה ונציגי השירות מתעלמים דוחים את השיחה מנתקים ולא חוזרים וזה כבר 5 חודשים כך.
בזבוז זמן, נזק כספי, עלבון , עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי, וטיפול מידי בבעיה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה