שירות תיקונים |
נושא התלונה: |
יום שלישי 01 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל יצרנו קשר עם החברה בקשר לבעיה בתנור (זכוכית שבורה), נציג של החברה שהגיע לבדוק את התנור פירק את דלת התנור ולקח אותה ואמר שתוך חודש יתקנו את הבעיה , אחרי חודש ניסינו ליצור קשר עם החברה ונציגי השירות מתעלמים דוחים את השיחה מנתקים ולא חוזרים וזה כבר 5 חודשים כך.
|
בזבוז זמן, נזק כספי, עלבון , עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי, וטיפול מידי בבעיה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|