פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מייבש כביסה: שילמתי על אחריות, אבל אמפא לא לוקחים אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מדובר בשלושה מקרים שונים, שני הראשונים שלי, והשלישי בשם אמא שלי.
1. קניתי מייבש כביסה AEG לפני מספר שנים. קניתי בנפרד ביטוח ל5 שנים מ-אמפא. לפני שנתיים כשהמייבש הרעיש הם שלחו טכנאי. הטכנאי אמר שרכיב מסויים התקלקל, זה באחריות, והם יצרו עימי קשר תוך ימים ספורים לגבי החלפתו. לאחר שבועיים שלא יצרו איתי קשר הרמתי טלפון והם אמרו שאין להם את הרכיב במחסן והוא צריך להגיע מארה"ב. אני המשכתי להרים טלפון מדי פעם, והם הגיבו בהתשה. התייאשתי!
2. אותו מייבש לעיל, התקלקל - בעיה בתוף. הגיע טכנאי לפני שלושה שבועות ואמר שצריך להחליף תוף, זה באחריות, והם יצרו איתי קשר לגבי כך. ניחשתם נכון - הם לא יצרו איתי קשר. אז התקשרתי. הם אמרו שהם מצטערים, אין תוף במחסן, ואני אצטרך לקנות מייבש חדש!!!
כמובן נזדעקתי ואמרתי 'יש לי אחריות'. הם הגיבו בהתשה. וכעת אני כבר בהתשה של שלושה שבועות. לא מתכנן להתייאש.
3. אמא שלי קנתה מכונת כביסה מהם, ויש לה אחריות. התקלקלה המכונה. הטכנאי אמר שצריך להחליף רכיב (במסגרת האחריות). אמר שיצרו קשר. נחשתם נכון - לא יצרו קשר. אמא שלי התקשרה ואמרו לה שהרכיב לא במחסן. שתתקשר בעמצה למחסן לבדוק למה. באחת השיחות הסכימו להעלות לשיחה את הטכנאי שאמר (בשיחת ועידה) 'הלקוחה צודקת'. אבל אמא שלי נשארה בלא מכונת כביסה שבועיים נוספים (כביסות אצל השכנים, שירותי כביסה בתשלום וכו).
היא נשברה והזמינה טכנאי פרטי, שבמקום החליף את הרכיב המקולקל. עלה כמה מאות שקלים. גם לגבי מקרה זה, אני לא מתכוון לוותר.
1-2 תיקון המכונה (החלפת תוף) או מייבש כביסה חדש. 3 - פיצוי כספי. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה