פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספים לוקחים ושרות לא נותנים נושא התלונה:
שרייבר דליה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏27 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
חולון המרכבה 25 כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/8/08 הזמנתי שרות לתיקון מכונת הכביסה. לבטוח המכונה שלמתי לשנתיים בתאריך 18/12/07. לאחר שבוע הגיע טכנאי ואמר כי תוך יומיים ישוב עם חלק שעליו להחליף. לאחר 5 ימים 12 ימים ללא מכונת כביסה תקינה, התקשרת שוב לחברה, בלחצי עליהם לתת פתרון לבעיה, הם פנו לטכנאי שאמר כי החלק חסר במחסן. מאז התקשרתי שוב ונעניתי כי עלי להתקשר למחסן...מה שלא יעלה על הדעת. לאחר התקשרויות נוספות לאחריהן נותרתי ללא פתרון, ולא ניתן לי לדבר עם מנהל השרות. לבסוף לאחר שהוצאתי כסף רב לשירותי מכבסה, הזמנתי טכנאי פרטי שתיקן את המכונה במקום., החלק המקולקל היה שני פחמים אותם אמר שהוא קונה בחולון ליד חברת אמפא.
למכתב רשום שכתבתי לפני 10 ימים לא התיחסו.מברור עם חברות התברר לי כי זו שיטה באמפא, לשלוח טכנאי שאין בידיו חלקי חלוף.הטכנאי מבטיח כי ישוב, אך החברה לא נותנת שרות ומתישהאת הלקוחות עד שיפסיקו לבקש שרות.
דליה שרייבר
וגם עגמת נפש וגם סוג הנזק :
תשלום הנזק החזר דמי הביטוח פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה