פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקרר אמקור חדש דפקט בתפקודו. אמפא ציון מבזה . מי אתה "אסף" אחראי השרות ?!iv נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברצוני להביע אי שביעות רצוני אכזבתי הקשה והסבל שגורמים אתם למשפחתי בגין שרותכם הקלוקל . סבל הנמשך מעל 5 חודשים .
מדובר במקרר "אמקור" חדש אשר נרכש ב אלמ נשר- תל חנן בתאריך 06/01/2008 .
מאז חודש מרץ- אפריל , עם בוא הימים החמים , המקרר הפסיק לפעול , פשוט הפסיק לקרר :
הפסקה מלאה בתיפקודו למשך יממה ויותר , הפשרת כל מוצרי הבשר אשר ניזרקו פעם ועוד פעם לפח האשפה . מים על פני ריצפת המיטבח . לאחר מכן שוב התחיל לעבוד למשך מס ימים בודדים עם קרור יתר וכפיאת מוצרים בתא הקירור ( מחוץ למקפיא )ושוב חוזר התהליך על עצמו - שוב הפסקת פעולתו למס. ימים ושוב הכל לפח האשפה .
הגיע טכנאי אשר החליף חלק . הלך והמקרר שוב לא מתפקד .
שוב חזר הטכנאי והפעם ,כשלא ידע "מה הבעיה " ולאחר " התיעצות עם מהנדס החברה " שינה חיבורי חשמל . הבטיח ש " הפעם יהיה בסדר "... המקרר לא עבד .
שוב ושוב מנסה לקבל מענה נאות למצוקותי , שיחות עכרות עם הבנות המקבלות שיחותי והן פשוט לא יודעות מבעיתי ושוב ושוב מנסה ומסביר כאילו זו הפעם הראשונה .
דרשתי לדבר עם האחראי לשרות ובסוף לאחר אין סוף התרגזויות ועגמת נפש , הצלחתי לדבר עם אדם בשם " אסף " המציג עצמו כאחראי השרות .
לדרישתי להחלפת המקרר למקרר חדש אחר ללא דפקט בתפקודו , אמר שקודם יש לברר ע"י שימת מכשיר הבודק ורושם גרפית את עבודת המקרר . אמר שישלח טכנאי בכיר . . המכשיר הושם וכעבור מס ימים ב 22/08/2008 המכשיר נלקח עי הטכנאי .
על פי חוות דעתם של אנשים המבנים בשטח זה , בראותם את הרישום , טענו שפעולת המקרר מופרעת לחלוטין .
... לציין אני עובד ציבור , רופא מכובד בקהילתי , ער לאיכות ,אמינות ויעילות במתן שירות לציבור ובמידה וטעיתי - אשלם . הרי תמיד ישנה בקרה מעלי .
שרותכם לוקה וקלוקל : זמן תגובה חלש ובלתי יעיל . המתנה למענה מעל לזמן הסביר . הבטחה ללקוח - לא אמינה . איכות מקצועית - לקויה .
חודשים כה רבים להשאיר משפחה עפ 3 ילדים קטנים ללא מקרר , ... אין זה מין ההגיון .
חודשים רבים מתחנן להחלפת המקרר שהרי מדובר במקרר חדש ( באריזה ) שלא פועל . ההמתנה הלא ניסבלת , הזלזול חוסר מענה והעלמותכם ותשובתכם שלא מגיעה :
במהלך אפריל ביקרו 2 טכנאים . המקרר לא תוקן .
עד חודש אוגוסט שיחות עם פקידות שירות ללא מענה לבעיתי - דרישתי להחלפת המקרר.
ב 05/08/2008 הופיע טכנאי בבית ללא תאום איש לא היה בבית . טלפונית , הבטיח שישוב ב 11/08/2008 ובבדאי לא הופיע ואתם , אף לא התקשרתם לשם ההתנצלות . פשוט נעלמתם שוב.
ב 13/08/2008 שוב שוחחתי עם פקידת שירות שלכם . הבטיחה שתעביר תלונותי לאחראי השירות והוא בבדאי יחזור אלי ... לא חזר .
ב 14/08/2008 , לאחר התרגזויות , הצלחתי סוף סוף לדבר עם הוד מעלתו , איש קדוש, מנהל ה שרות , אישיות נעלה בשם " אסף " ... הללויה !
הנל מסר שישלח " טכנאי בכיר " . ו כתנאי להחלפת המקרר בחדש עליו לשים בתא ההקפאה מכשיר מודד ורושם פעולתו באופן גרפי .
ב 22/08/2008 המכשיר נלקח ועד היום לא טרחו להודיעני פשוט (שוב ) נעלמו ואכן עדיין המקרר לא הוחלף.
ב 04/09/2008 שוחחתי במהלך אותו יום פעמיים עם פקידות השירות ושוב שואלות " מה בעצם הבעיה ... תשאיר מס טל. נייד ... ושוב הסיפור מתחיל מהתחלה ....
פונה אליכם בתלונתי זו , טרם שאפנה לגופים אחרים היודעים להגיב נכונה.
אבקשכם להזדרז בתשובתכם אלי .


בזבוז זמן , עלבון . נזק כספי סוג הנזק :
החלפת המקרר באחר חדש (באריזה) הכולל אחראיות ל 10 שנים . התנצלות . פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה