פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כרטיס אשראי ללא אספקת מוצר נושא התלונה:
אשכנזי ליאור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום

בתאריך 21.8 שוחחתי עם מוקד השירות בקשר להזמנת טכנאי למכונת כביסה.
מעבר לקביעת מועד לטכנאי הציעה הנציגה עגלה המונחת מתחת למכונת הכביסה
שאמורה להקל על הזזת המכונה ממקום למקום.
השתכנעתי ומסרתי את פרטי כרטיס האשראי.
ביום שהגיע הטכנאי, אמר שאין ברשותו את העגלה וממילא העגלה גדולה מידי ולא תיכנס לנישה של מכונת הכביסה.

הטכנאי אמר שאין לנו מה לדאוג כי החברה תזכה אותנו על החיוב בכרטיס האשראי ע"ס 245 ש"ח (עלות העגלה).

מאז, מידי כמה ימים בדקתי את מצב החיובים בכרטיס האשראי ולא ראיתי שום
זיכוי. היום, אני חודשיים אחרי, לאחר שבוצעו עשרות שיחות לחברת אמפא שירות
ולחברת ישראכרט, ולאחר המון דקות המתנה טלפונית, המון עוגמת נפש וטרטור
ואני עדיין מחכה לתשובה\זיכוי.

כמה וכמה פעמים הבטיחו לי שיחזור אלי מנהל\אחראי משמרת אך זה לא קרה
ההבטחות הללו חסרות בסיס והשירות שקיבלתי מנציגים הוא השירות הכי גרוע
שנתקלתי בו בחיים, היחס ללקוחות הוא משפיל ומבחינתי, זו פשוט הונאה.

אם לא תהיה לי ברירה אני אאלץ לפתוח בהליכים משפטיים.

מחכה לתשובה
עוגמת נפש + סוג הנזק :
זיכוי מיידי לחשבון על החיוב שבוצע פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה