פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מתקנים תנור אפיה שהיה תחת אחראיות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רח' הצורף 3 חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
בשרותינו תנור אפיה De Ditrich מדגם DOC 410XJ, שהיה תחת אחראיות בזמן שפנינו לחברה על מנת לתקן אותו.

חברת תדיראן אמפא מספקת שירות תיקונים לתנור זה.
התנור התקלקל בחודש יוני 2008 התקלה הייתה שהתנור לא הגיע לטמפרטורה הרצויה , בזמן זה הוא היה תחת אחראיות.

פנינו לחברה בשביל להזמין טכנאי, הגיע טכנאי ראשון בדק את התנור אמר שיש בעיה בלוח בקרה "השעון" ויש להחליפו, את הלוח יביאו בפעם הבאה כשיבאו טכנאי אחר.
לאחר כמה ימים הגיע טכנאי שני, החליף לוח ועזב. אחרכך גלינו שחצי מתוכניות בתנור לא עובדות.
פנינו שוב פעם לחברת אמפא ששוב שלחה טכנאי שאמר שהבעייה שהלוח שהחליפו לא מתאים, והוא ידווח על זה בחברה ויחליטו מה עושים.
עברו בערך שבועיים אף אחד לא התקשר, אז התקשרנו אנחנו, אמרו לנו שיבאו לקחת את התנור למעבדה.
כעבור כמה ימים לקחו את התנור, זה היה בתאריך: 18/7/2008.
עד תאריך זה התנור נמצא אצלהם והם לא עושים שום דבר.

כל שבוע אנחנו מתקשרים אליהם לברר את המצב, כל הזמן אומרים לנו שאין את החלק ואין מה לעשות.
ביקשנו להחליף את התנור בתנור חדש והם אמרו שלא מחליפים.
ביקשנו לדבר אם מנהלים או אחראים אמרו לנו שיחזרו אלינו ואף פעם לא חוזרים.
הנצגים שלהם בחוצפה אומרים לנו שאנחנו צריכים להתקשר למחסן שלהם ולברר! (זאת עבודה שלהם לא שלנו!!) גם כאשר התקשרנו למחסן לא קיבלנו מענה.

פעם בשיחה עם הנציגה אמרתי שהמצב נהיה בלתי נסבל אנחנו 4 חודשים בלי תנור,ושאלתי מה אנחנו אמורים לעשות. הנציגה אמרה "תעשו מה שאתם רוצים"
שזה חוצפה לשמה.
תיקון מיידי או החלפה בתנור חדש פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה