פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה מלקוחות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏24 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' הצורף 3 חולון כתובת:
חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו מדיח כלים של חברת בלומברג כאשר השרות הוא של אמפא.
הזמנו טכנאי לביתינו ונענינו בתגובה מהירה יחסית.
ביום ההזמנה התקשר לאשתי נציג מטעם החברה והציע לה מסיר אבנית תוך תאור סגולותיו של המכשיר ותרומתו לאריכות חיי המדיח, ואכן הוא הצליח לשכנעה לרכוש את מסיר האבנית במחיר מופקע של 270 ש"ח. לאחר מכן התקשרו שוב מאמפא וניסו לשכנעה לרכוש מגן ברקים בעלות של 220 ש"ח, אשתי חד משמעית אמרה להם כי אינה מעוניינת.
ביום ההתקנה הגיע הטכנאי והתקין הן את מסיר האבנית שאכן הוזמן ואת שקע החשמל, אשתי ביקשה ממנו שלא יתקין את השקע אבל הוא אמר לה שהיא כבר חוייבה בתשלום ולכן הוא חייב להרכיב.
התקשרנו לשרות אמפא ושוחחנו עם הבחור שביצע את ההזמנה אמרו לו שמדובר בלא פחות מגניבה מאחר והוא ניצל את מס' כרטיס האשראי לחייב אותנו על מוצר שלא ביקשנו... לטענתו הוא מייד מבטל את העסקה. לצערי האמנו שאכן יבטל (הרי מדובר בחברה רצינית...) אבל במועד החיוב כמובן שחויבנו על מכשיר שלא הזמנו במחיר מופקע (פי כארבעה מערכו בשוק). עד כה עשינו עשרות טלפונים לחברה בכל פעם מתייחסים אלינו בזלזול מבטיחים שיחזרו אלינו טלפונית וכמובן שלא חוזרים.
עלבון,זמן עבודה,כספי... סוג הנזק :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה