פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות כושל, רשלני ומבזה למכונת כביסה קריסטל שהחל לפני כשנה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' הצורף חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המכונה הנ"ל נרכשה בדצמבר 05 והביטוח עדיין בתוקף. בספטמבר 07 פנתה אלי אמפא ביוזמתה והתעקשה לבדוק את הטיימר בטענה שיש דפקט ביצור וצריך להחליפו. ב-10.10.07 הגיע הטכנאי שאמור היה לבצע את החלפה בדק וטען ששלי בסדר ואין צורך להחליף. בינואר 2008 החלה המכונה למלא מים בלי להפסיק ולהציף את הבית פעם אחר פעם. הטכנאי החליף את המשאבה, והמכונה המשיכה בשלה, הטכנאים באו נשפו פו -פו בצינורית שלטענתם נסתמת וגורמת להצפות, באחת ההזדמנויות הצליחו למכור לי מכשיר חשמלי מונע אבנית ( שאולי סותמת את הצינורית ) במחיר של 670 ש"ח,(את המכשיר החזרתי להם) בביקור של הטכנאי בספטמבר הכנתי רשימה של כל מעללי המכונה, הטכנאי לא טרח להקשיב עשה את תרגיל הפו-פו והמכונה בשלה. בשלב זה נזכרתי סוף סוף בסיפור הטיימר והאסימון נפל לי. הסברתי למוקד שמדובר בטיימר ויש להחליפו,הובטח לי שיגיע טכנאי בכיר ויבצע את החלפה. ב-12.10.07. הגיע איש הפו-פו המוכר, לשאלתי בעינין הבכיר ענה לי שהוא גם כזה. ואז גילה אוי הם נתנו לי בטעות טיימר של דיש וושר, אז במקום הטיימר הוא החליף את הברז הפנימי פרק והרכיב את הטיימר, אחרי לכתו כאשר ניסיתי להפעיל את המכונה גיליתי שהגאון הבכיר הפך את סדר פעולות התוכנה ועכשיו אין שום אפשרות לדעת איפה מתחילים והיכן מסיימים, חזרה למוקד, המוקדנית יצרה קשר עם הטכנאי חזרה אלי ואמרה שהוא אמר שצריך להחליף את הטיימר( וואלה) והחלפה תתבצע למחרת . למחרת הוא התקשר אלי בצעקות והודיע לי שהמכונה בסדר גמור ואין לו טיימר ולא צריך ואולי יהייה לו אחרי החגים. חוזרים למוקד, ענה לי דניאל שמנסה במרץ לשווק ביטוחים, ואחרי ששוחח עם הטכנאי הוא בטוח שאין לי שום בעיה והכי כדאי לי לרכוש ביטוח במחיר מבצע של כ-1700 ש"ח. דניאל היה מאד משועשע מסערת הרגשות שבה הייתי נתונה והתבדח על חשבוני. עד כה הסיפור הזה עלה לי בבריאות, עצבים, עוגמת נפש, עשרות טלפונים ואין ספור שעות המתנה הן למוקד והן לטכנאי. אני מרגישה מושפלת ומבוזה וכוחותי הנפשיים והפיזיים אינם עומדים לי עוד, אנא עיזרו לי לצאת מהמילכוד הזה כי אינני יכולה לבד! תודה מקרב לב.......
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון בידי טכנאי מקצועי והחלפת הטיימר או המכונה כולה! פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה