פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע למקרר אמנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בספטמבר 2007 רכשנו מקרר SBS 2626 של אמנה. במהלך השנה המים שמקורם בקיוסק של המקרר נהיו חמים למדי, הזרם חלש וכיוון זרימת המיים אינו תקין (רוב במים נשפכים החוצה)
פניתי לשירות אמפא בטלפון 2992
ואז נתקלתי בשרות הגרוע של החברה: מחכים רבע שעה לפחות על הקו, לפי תאור התלונה נאמר לי שצריך להחליף 3 פילטרים שנדרשתי לשלם עליהם למפרע, ובמקביל לפי דרישתי הוזמן טכנאי לביצוע התיקון. בבואו של הטכנאי הסתבר כי, הפילטרים שמכרו לי לא מתאימים וכי אין לו אותם מה גם שעל פי דבריו הפילטר שמתאים למקרר שלי לא מצוי במלאי החברה ולא ברור לו מה הזמנתי ועל מה שילמתי.למותר לציין שלא היה לו שום פתרון לבעיה. לאחר ביקורו ערכתי לפחות 8 שיחות עם חברת אמפא, בכל שיחה חיכיתי לפחות רבע שעה על הקו, עברתי ממוקדנית למוקדנית כשאחת אמרה שיש פילטרים ואחרת אמרה שאין ושלישית אמרה שטעו ואני צריכה רק פילטר אחד ואחרת אמרה שיש צורך בשני פילטרים וגם היתה מישהי שהציעה לי לדבר עם המחסן לברר בעצמי עם יש פילטרמתאים במלאי (שיחה נוספת, שוב המתנה על הקו).. דרשתי לדבר עם האחראי/ת על השירות. אי אפשר להגיע לאדם כזה. לאחר צעקות קבלתי מספר פאקס, נתבקשתי לתאר בכתב את תלונתי והובטח לי כי יחזרו אלי. בנוסף גם הסבירו לי שהיתה טעות בעיניני ושהפילטרים שהוצע ךי לקנות אכן לא מתאימים (כפי שסבר הטכנאי) ועל כן והבטיחו לזכות אותי בחודש הקרוב בסכום ששלמתי אבל השאירו אותי ללא פתרון לבעיה וכעוסה מאוד. הפאקס ששלחתי תאר את שארע ובו דרשתי שיתקשר אלי מנהל שירות ויתן הסברים התנצלות ופיצוי הולם. מספר ימים לאחר שליחת הפאקס התקשרה אלי בחורה נוספת שאמרה שוב שזיכו אותי במחיר ששלמתי וכי היתה טעות. אמרתי לה שאת כל זה אני יודעת וזה לא מספק אותי ושאני דורשת לדבר עם מנהל השירות. היא לא הבינה מדוע אני כועסת, הרי החזירו לי את הכסף שגבו בטעות.... זה שלא קבלתי פתרון לבעיה שבגללה החלה כל הפרשה שתארתי- מים חמים וזרם חלש במקרר שה לא הטריד אותה כלל...... וכבובן ששוב לא הגעתי למנהל השירות, למרות שאיתו דרשתי לדבר!! אני חושבת שהיחס שקבלתי גרוע ביותר. החברה מעסיקה עובדים שמוכרים פתרונות לא נכונים, שולחים טכנאי בלי פילטר, מציעים לי לרכוש פילטר למרות שאין במלאי. שעות רבות ושיחות טלפון רבות עשיתי לשירות של אמפא בלי שעד היום הבעיה נפתרה . וכמובן שלא שמעתי ממנהל השירות דבר וחצי דבר.בכל שיחות הטלפון בהן בקשתי לדבר עם מנהל השרות- נתקלתי בחומה!!!האם יש בכלל מישהו אחראיי באמפא?? מי עומד מאחורי השירות הגרוע של החברה הזו??? מתי יתוקן המקרר שלי??
עוגמת נפש, בעיה לא פתורה סוג הנזק :
פתרון הבעיה לאלתר ללא תשלום נוסף פרט לפילטר עצמו ופיצוי על ביזבוז הזמן פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה