פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה חדשה AEG שאינה מכבסת טוב ויש ריח לוואי לא נעים לכביסה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גיבורי ישראל 10 (מול איקאה) נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 30/03/08 רכשתי מכונת כביסה AEG דגם L45100 בחנות שקם אלקטריק בקריון בקרית ביאליק .לאחר שבוע של שימוש במכונה החדשה פניתי טלפונית לשרות כדי להתלונן על כך שיש ריח לוואי לא נעים לבגדים לאחר הכביסה והבגדים אינם נקיים , נאמר לי בשרות שמשום שהמכונה חדשה הפתרון הוא לעשות כביסה ללא בגדים ואז הריח יעלם לאחר מספר כביסות , ניסיתי זאת והבעיה לא נפתרה , פניתי שוב טלפונית לשרות לאחר שבוע ואז נשלח אליי טכנאי אשר הגיע ובדק את המכונה ואמר שמבחינה מכאנית המכונה תקינה ויש צורך להחליף את אבקת הכביסה ואת המרכך ,גם לאחר החלפת האבקת כביסה והמרכך עדיין היה ריח לא נעים לכביסה והבגדים נשארו לא נקיים ,פניתי שוב לשרות ונשלח אליי טכנאי "בכיר"בשם סמי שאישר שהכביסה לא נקיה ויש גם ריח לוואי לא נעים ,הטכנאי סמי אמר שהוא יעדכן את ההנהלה במצב המכונה והם יתקשרו אליי .
לאחר מספר ימים שלא התקשרו אליי מהשרות אני התקשרתי לשרות ואז אמרו לי שסמי אינו טכנאי בכיר והם ישלחו לי טכנאי "בכיר " בשם מיכאל וגם הטכנאי מיכאל בדק ואישר שאכן יש ריח לוואי לא נעים לכביסה שיוצאת גם לא נקיה וגם מיכאל אמר שיעדכן את ההנהלה והם יחזרו אליי עם תשובות ,לאחר שבועיים שלא חזרו אליי פניתי לשרות בבקשה להחזיר את המכונה ולקבל את כספי בחזרה ובמקביל פניתי לחנות שקם אלקטריק בקיריון למנהלת אודט וגם היא שוחחה עם השרות של אמפא ונאמר לה שהטכנאי הבכיר מיכאל אישר שהמכונה לא תקינה והנושא בטיפול של מנהל השרות מר שוורץ ונאמר לגברת אודט שמנהל השרות מר שוורץ יחזור אליי , המתנתי עוד חודש שמהלכו נאמר לי שכעת מר שוורץ בחופש והוא יתקשר אליי לאחר חזרתו ,לאחר שהצלחתי להגיע למר שוורץ המנהל שוחחתי איתו והודעתי לו שאני לא מעוניינת במכונה הזאת ולא מוכנה לשלוח את המכונה החדשה לבדיקה וטיפול במעבדה ואני מעוניינת להחזיר את המכונה ולקבל את כספי בחזרה , מר שוורץ אמר שהוא רוצה להגיע יחד עם טכנאי בכיר ולראות את הבעיה ובמידת הצורך הם יקחו את המכונה לבדיקה ולתיקון במעבדה .
מר שוורץ אמר שהם מתקנים מכונות ולא מחליפים , אמרתי למר שוורץ שמדובר על מכונת כביסה חדשה ואני הודעתי לאחר שבוע ימים ממועד הרכישה שהמכונה לא תקינה והם כל הזמן "משכו"זמן ולא טיפלו בבעיה ובכך גרמו לי חוסר שביעות רצון מהמכונה ועוגמת נפש .
עד היום עברה יותר מחצי שנה ממועד רכישת המכונה ואני לא הספקתי להנות ממכונת הכביסה אפילו יום אחד , אנחנו גימלאים מבוגרים וחולים ואין לנו כח למאבקים ולסבל ,לכן מבקשים בכל לשון של בקשה לטפל בעניין שלנו במהירות ולקחת בחזרה את המכונה החדשה ולתת לנו זיכוי מלא .
עוגמת נפש סוג הנזק :
איסוף מיידי של המכונה החדשה ע"י חברת אמפא והחזר כספי ללקוחה פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה