פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול בי כלקוח< נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר יבלתי שיחת טלפון בה נאמר לי ע"י נציגת אמפא כי הביטוח של המקרר שברשותי הסתיים ושניתן לחדשו דרכה טלפונית. אמרתי לה כי לא קיבלתי שום הודעה כתובה בדואר על סיום הביטוח אך בכל זאת עשיתי חידוש. התקשרתי מספר ימים אחרי החידוש להזמין פילטר שדרך אגב עליו משלמים כמו כל אחד בלי קשר לביטוח ונאמר לי שעליי להמתין חודש עד שיחדשו לי את הביטוח ואם יבוא טכנאי עם הפילטר אזי אצטרך לשלם לו תוספת. ביקשתי לשוחח עם מנהל אך מזה חודש אני ממתין שיחזור אלי ולא חוזר. היום היה השיא שנאמר לי ע"י נציגה שאם יש לי טענות מבחינתם אז יהיה לקוח אחד פחות לאמפא ויפסיקו לי את הביטוח. איזה חברה זאת אם כך בקלות מוותרים על לקוחות, היכן האמינות?
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ותיקון עיוות ומעבר לכך על כל הזמן שמשכו אותי שיספקו לי פילטר למקרר פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה