פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכונת כביסה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכונת כביסה AEG, בת שלוש, עדיין במסגרת אחריות הקנייה. הודעתי על תקלה ב-5 באוקטובר 2008. נעניתי שהטכנאי יגיע תוך כשבועיים, ב-16 באקטובר. אמנם החגים באמצע, אך זה עדיין 5-6 ימי עבודה - תלוי מי סופר - כפליים משלושת הימים בהם מובטח שירות. לא עזר לי כלום - המוקדניות לא היו מוכנות לקשר אותי עם גורם בכיר יותר בשירות - רק להשאיר את פרטיי כך שמנהל יצור עימי קשר. אחת מהן אף השאירה אותי בהמתנה ולבסוף הקו ניתק. כמובן שאף אחד לא חזר אליי כמובטח. למותר לציין שלכל שיחה למוקד לוקח מעל 15 דקות עד שתענה.

הטכנאי הגיע וקבע שנשרף מעגל אלקטרוני שאין ברשותו. הוא לקח את המעגל ואמר שיהיו איתנו בקשר. בהמשך משלא קיבלתי תגובה מהמוקד, יצרתי איתם קשר בעצמי ב-19 בחודש. מסתבר שהחלק צפוי להגיע לארץ ב-16 בנובמבר. חודש וחצי ללא מכונה! שוב פעם, המוקדניות לא מוכנות להעביר את השיחה למנהל בכיר ואף מנהל לא חזר אליי!

מאז ועד היום (22.10.2008) אני בקשר טלפוני רצוף (ביוזמתי) עם השירות, ללא הועיל. מעולם לא חזר אליי אף נציג בכיר לפתרון הבעייה.
כרגע אני אמור להמתין חודש (!) לחלפים.

עד כאן העובדות. מבחינתי השירות לוקה בחסר בצורה מחפירה. הנקודות העיקריות;
1. זמן הגעה ארוך.
2. חוסר בחלפים.
3. חוסר מודעות שירות, מוקדנים לא חוזרים כמובטח.
4. חוסר נגישות של מנהל בשירות - מבחינתי אלף-בית של אירגון שירות.
5. הפרה בוטה של תנאיי השירות להם התחייבה החברה במעמד המכירה.

כספי, סוג הנזק :
מכונת כביסה חלפית, תיקון מיידי, פיצוי על כביסה במכבסה. פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה