פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות טלפוני גרוע +עובדות רמה מזלזלת למדי. מוצר קלוקל טכנאי מזלזל! נושא התלונה:
מצגר גידי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
ארצי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כשבא טכנאי אמפא אלי הביתה לחבר את מדיח הכלים החדש שקניתי מסוג בלומברג. הציע לי לחבר לכל הבית מסנן לטיהור מי הברזים והמכשירים בבית.הסכמתי שילמתי עבורו ב15/6/08 סך של 450 ש''ח והוא התקין לי את המסנן שלדבריו יאריך את חיי המכשירים החשמליים במטבח הקשורים למיים.
מאז פלא פלאים עלתה אמת האבנית במיים שני קומקומי חשמל שהבאתי איתי מברלין התקלקלו ונאלצתי לזרוק וומאז במשך כחודש אנימ מנסה ליצור קשר למס הט'ל של האחריות המופיע על הקבלה אז גם הבנתי שהמ'ס שונה ומאז חודש אני מתקשר אין קול ואין עונה חוץ מפעם אחת שענתה לי אחת מהבנות והבטיחה לשלוח לי טכנאי ולא דובים ולא יער.השבוע ערב חג שמחת תורה אני מתקשר בשעות הצהריים בין 4 ל15 בערך עונה לי בחורה שלא רשמתי שמה וחבל לחוצה ועונה לי כך אז מה אתה רוצה שאגיד לטכנאי שינקה לך את הצנרת הבנתי עם מי יש לי עסק. ואמרתי לה שאתקשר אחרי החג תוך שאני כועס מה זו התשובה הזו.ואז הסבירה לי שהיא לחוצה כי סוגרים והיא רוצה לזוז וכך נגמר אותו יום.היום התקשרתי כשאני ממתין כל פעם יותר מרבע שעה עד חצי שעה שיעשו טובה ויענו.ענו שלוש בנות אחת לא זוכר שמה שאמרה שהיא מעבירה אותי למחסן ולבקש שם שיחליפו לי את המסנן אם יש בכלל.ומייד נותק הקוו.שניה ענתה לי לאחר חצי שעה של צלצול שמה היה ספיר ושוב אותו הליך וניתוק. שוב אחרי עשרים דקות רבע שעה של צלצול (זלזול)עונה אחת בשם ז'נט ושוב אותו סיםור חוזר על עצמו.לאחר צלצול נוסף של כחצי שעה ואינני מגזים ענתה לי סוף כל סוף מישהי בשם מירב.שבקשה לשמוע מה קרה . סיפרתי לה את מהלך הדברים והיא נתנה לי מ'ס ט'ל של ההנהלה ואמרה לי לפקסס לשם את תלונתי ובקשה ממני להמתין קצת היא מבררת.חזרה אלי לאחר כחמש דקות המתנה על הקוו ובקשה את מ'ס הטלפון שלי והבטיחה לחזור זה לא קרה עד עכשיו.אגב בכל הפעמים בקשתי את האחראי/ת וכולן ענו שאין אחראי אין למי לפנות.כתבתי מכתב וניסיתי לפקסס ולא דובים ולא יער גם בשעות של אחרי העבודה במשרד 2000 אי אפשר לפקסס ל-0747221442 .מוזר אני עומד לפנות באם מכתב זה לא יעזור לאחת מתכניות השידור חוקר בטלויזיה. היחס מזלזל. גם מירב שנראה לי לפי השמיעה שאינה מירב אלא אחת הבנות האחרות שדיברה איתי קודם בשם אחר לפי מיטב שמיעתי.לא עזרה ולא עזר כלום. אני דורש לפצותיני על המסנן
ולהחליפו וכן על הקומקומים. שנזרקו.
כספי/עוגמת נפש/ סוג הנזק :
בדיקת והחלפת המסנן. ותשלום עבור הקומקומים.ניעור הבנות או החלפתן לאלתר פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה