פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכונת כביסה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים רכשתי מכונת כביסה "ספקטרה",לאחר מספר חודשים המכונה התקלקלה-טכנאי שהגיע אחרי שבוע מסר שהצירים נשברו!!! (מכונה חדשה)
בתאריך 15/10/08 התקשרתי לחברה כיוון שהמכונה הפסיקה לפעול שוב,שירות הלקוחות הודיע לי שעקב החגים טכנאי יגיע רק ב-24/10/08 .אחרי 10 ימים ללא מכונת כביסה,הגיע טכנאי ולקח את תוף המכונה ואמר כי הוא לוקח את זה למעבדה.
התקשרתי לשירות הלקוחות,חיכיתי יותר מ-20 דקות ענתה לי נציגה (שירן)ווניתקה את השיחה,התקשרתי שוב הגעתי לנציגה אחרת שאמרה שתבדוק.התקשרתי שוב והגעתי לנציגה בשם אסתר ודרשתי מכונת כביסה חילופית עד שיתקנו את שלי.היא אמרה שתבדוק ולא חזרה אלי.התקשרתי שוב ושוב ,הגעתי לנציגה בשם ג'וזפין שהטיחה לבדוק,ואז סוף סוף חזרה אסתר הנציג,והודיעה לי שביום ראשון 26/10
היא תוכל לבדוק עם המעבדה מתי החלק יהיה מוכן.ביקשתי לדבר עם מנהל ואסתר מסרה שזה בדיוק מה שהמנהל יגיד לי ולא העבירה את השיחה.הודעתי לה שאני מתכוונת לספר על השירות הלקוי של החברה,אם אחראי או מנהל כל שהו לא ידבר איתי.דרך אגב האתר שלהם "בבניה" ואי אפשר לשלוח להם מייל.
סיפור דומה לכך היה לי גם עם מזגן שרכשתי מ"אמפא" חיכיתי 10 ימים לטכנאי וכשהיגע אמר לי שהמדחס נמצא במקום לא בטיחותי והוא לא יכול לסכן את עצמו,אבל החברה עצמה התקינה את המזגן בביתי,לא אני!!! מיכיוון שאני אחרי ניתוח לב פתוח ומתמודדת גם עם מחלת הסרטן,נתתי להורים שלי להתערב בסיפור המזגן ולבסוף הם הגיעו לתקן.אשמח כל כך אם תוכלו לעזור לי בסיפור מכונת הכביסה,דרך אגב גם אני משלמת כל שנה דמי ביטוח ל"אמפא"על כל המוצרים ששרכשתי מם.
תודה,קרן

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה