פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע וחוסר התיחסות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
החל מתאריך 10/9/2008 אני מנהל רומן עם המוקדנים של אמפא בקשר לפילטר שביקשתי לקנות למקרר אמנה שברשותי. בתאריך 10/9/2008 הזמנתי פילטר ממחלקת השירות ולאחר שבועיים מיום ההזמנה שלא קיבלתי אותו נאמר לי שקרתה תקלה שבגינה הפילטר לא נשלח (מיותר לציין שהחיוב נשלח באותו היום לחברת האשראי) והם ישלחו את הפילטר. ביקשתי שישלחו לי שני פלטרים לפי המבצע שהוצע לי במקור אך הם אמרו לי שהמבצע נגמר ואין מה לעשות. ביקשתי לדבר עם אחראי בנושא ולאחר פניות מרובות הצלחתי להגיע לאהרון האחראי שהבטיח לשלוח לי את שתי הפילטים במחיר המבצע. מסרתי פרטי כרטיס אשראי, חוייבתי ומחיר הפילטר הנוסף כולל מחיר נוסף עבור ההובלה ועד ליום זה הפילטר לא הגיע למרות שעבר למעלה מחודש. בכל כל נסיונותי ופניותי לשירות קיבלתי תשובות לקוניות והבטחות שאהרון יחזור אלי (כמובן שלא חזר למרות שהושארו לו 4 הודעות). לבקשתי לדעת מי האחראי על אהרון לא הסכימו לתת לי את שם האחראי למעט בשיחה האחרונה קיבלתי את השם שלומית אבל לא ניתן להגיע אליה.
בקיצור, אני תקוע בלי פילטר למררות ששילמתי ואם חוסר אונים שאין עם מי לדבר.
כספי סוג הנזק :
אספקת המוצר, פיצוי כספי והסברים פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה