פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכונת כביסה . נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אמי מבוטחת בביטוח של חברת אמפא למכונת כביסה של AEG .
בתאריך 10/11/08 הגיע טכנאי לבדיקת המכונה, ואמר כי המנוע ולוח הבקרה אינם תקינים, ועליו להזמין את החלקים הללו , כי אין אותם במלאי .
מאז עברו כשבועיים , ואחת לכמה ימים אני מתקשרת למחסן שלהם בכדי לבדוק מדוע ישנו עיכוב והתשובה זהה- לא ידוע מתי החלקים יגיעו.
היום, 23/11/08, התקשרתי למוקד שרות הלקוחות בכדי לברר מדוע ישנו עיכוב- אך עדיין קבלתי תשובה זהה :"לא ידוע מתי החלקים יגיעו, מכיוון שלא ידוע מתי המכולה תגיע"-כשהחלקים יגיעו יצרו עם אמי קשר.
לאחר שיחה זו, אמי התקשרה אליהם, וכאשר בקשה לשוחח עם אחראי, המוקדנית נתקה בפניה את השיחה. התקשרתי שוב, ונענתי כי אין אחראי משמרת ואין מחלקה לפניות הציבור ואם אני רוצה להתלונן אני יכולה לכתוב מכתב למנכ"ל החברה, והכל נאמר לי בתוספת הביטוי "תעשי מה שאת רוצה", כלומר אין אף אחד שיכול לעשות דבר.

מכאן, שאמי שילמה לחברה על ביטוח המכונה לשלוש שנים, כאשר הם מתחייבים תוך מספר ימים לספק שירות תיקונים.
אך,בנתיים אמי משלמת ביטוח, המכונה מושבתת ואין אף אחד שיכול לעזור...
והיא בנתיים מכבסת אצל אחרים...

אשמח אם אתם תוכלו לעזור בעניין.

תודה רבה,
שירה הדרי,
בשמה של מזל ערק (אמי)
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מיידי של המכונה עפ"י התחייבות החברה! פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה