פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול בתקלה במסגרת הביטוח של חברת "אמפא מוצרי הצריכה" נושא התלונה:
‏יום שישי ‏24 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' הצורף 3, חולון כתובת:
תיאור הבעיה:
1)אנחנו בעלי מדיח כלים Favorit 44060i AEG .
2)לאחר תום תקופת האחריות המקורית של המכונה, עשינו ביטוח בחברה "אמפא" למשך 3 שנים בסך 845 ש"ח.

3)בספטמבר 2008 פנינו לחברה בבקשה לסדר תקלה (תא של טבליות ניקוי לא נפתח בזמן השטיפה).כמה ימים לאחר הפניה ביקר אצלנו טכנאי שבדק את המכונה ואמר שחסרה גומייה , אך באופן זמני סידר את התקלה ללא הגומייה. לא נאמר על ידו שאנחנו צריכים לפנות לחברה לשם הזמנת החלק.

4)ב-24.10.08,אחרי שהמכונה עבדה ללא תקלות במשך חודש , שמנו לב שהמים לא מתחממים בשום תוכנית וגם הכלים לא מתייבשים .הזמנו את השירות שוב פעם.

5)ב-30.10.08 הגיע טכנאי ,בדק את המכונה ואמר שחסרים גומי מרווח ולוח פיקוד שאותם יש להזמין. מאז לא שמענו מכם במשך שבועיים ואחרי שהתקשרנו בעצמנו לבדוק מה מצב החלקים ,נאמר לנו כי החלקים הוזמנו ושנמתין בסבלנות.ביקשנו לדבר עם אחראי אך נאמר שימסרו לו את הפרטים ושהוא יחזור אלינו, אך אף אחד לא חזר.

6)ב-9.11.08 התקשרנו שוב פעם לחברה ואחרי שהעבירו אותנו מפקידה לפקידה , נאמר לנו כי הוא מזמינים בשבילנו טכנאי ל-12.11.08 .

7)ב-12.11.08 התקשרו מחברה ואמרו שטכנאי לא יכול להגיע ודחו את הביקור ל-17.11.08 .ביקשנו שהטכנאי יגיע בין השעות 14:00-16:00 מפני שלא יכולנו להרשות לעצמו עוד חצי יום חופש על מנת שנהיה בבית בזמן הביקור.

8)ב-16.11.08 התקשרנו לוודא כי הטכנאי אכן מגיע בין השעות שביקשנו , הדבר אושר ע"י הפקידה.

9) ב-17.11.08 בשעה 11:15 התקשר הטכנאי לטלפון ואמר שיגיע בשעה 12:00. הוא הוסיף שאם הוא לא יגיע בשעה 12:00 , הוא לא יוכל להגיע אלינו באותו היום בכלל. התקשרנו לחברה לברר מה קרה, והפקידות הבטיחו שינסו לשכנע (!) את הטכנאי לחזור. בסביבות שעה 15:00 התקשר הטכנאי ואמר שאין טעם שיבוא כי אין בחברה חלקים שדרושים לתיקון התקלה. בנוסף הוא אמר שידבר עם האחראי ויברר מתי יגיעו החלקים ואז יודיע לנו מתי הוא יגיע.

10) כאשר לא קיבלנו תשובה במשך יומיים ,התקשרנו ב-19.11.08 בצהריים לחברה ודיברנו עם הפקידה שניסתה להשיג את הטכנאי אך לא הצליחה. כאשר ביקשנו לדבר עם האחראי, רשמו את כל הפרטים והבטיחה שיחזרו אלינו בערב.

11)לאחר שאף אחד לא חזר אלינו שלחנו מכתב תלונה לחברה וב24/11/08 הגיע טכנאי לכמה דקות ואמר שחלק שהביא איתו לא מתאים למדיח כלים שלנו ואמר שאחראי יהיה בקשר איתנו לגבי המשך הטיפול

12)עד היום אף אחד לא חזר אלינו !!!
13)פה נשאלות הרבה שאלות :
א.למה ללקוח נדרש לחכות חודש ימים כדי לטיפול בתקלה כאשר רשום בחוזה כי אתם מתחייבים לעשות שירות לאחזקה תוך שבעה ימים מיום שנדרש לעשות זאת אם מען המחזיק במכשיר הוא במקום בו אין תחנת שירות? אם אין חלקים אז יטופל המכשיר בהקדם האפשרי. אבל חודש זה הזמן לא סביר לסחבת וטיפול בתקלה.
ב.איך מזמינים טכנאי לטפל בתקלות כאשר יודעים מראש שחלקי החילוף טרם הגיעו?
ג.למה מקבלים כזה יחס מזלזל ממחלקת שירות הלקוחות שלכם?
ד.למה אי אפשר לדבר עם האחראים ?
ה.ולמה כשסוף סוף הגיע טכנאי , הוא הגיע עם חלקים לא מתאימים?
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
תיקון מדיח כלים במיידי פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה