פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
19 יום ללא מכונת כביסה. והחברה לא ממהרת נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
התלונה שלי היא הבאה:
ברשותינו מכונת כביסה בת כשנה עדיין באחריות של חברת אמפא.
בתאריך ה-12 לנובמבר יצרנו קשר עם חברת אמפא וביקשנו לתקן תקלה מסויימת שקרתה במכונה, תקלה שמונעת את פעילותה התקינה.

נקבע לנו ביקור טכנאי ל-24 לנובמבר שזה 12 יום מיום הפנייה שלנו (להזכירכם - החוק מחייב את החברה לתקן את התקלה תוך 3 ימי עסקים - נורת אזהרה ראשונה).

בתאריך ה-23 לנובמבר קיבלנו שיחה ממישהי בשם לימור בה נאמר לנו שמחר הטכנאי לא יגיע והביקור נדחה לעוד שבוע וחצי. למחאתינו - נעננו: זה המצב, אל תתווכחו, להתראות.

יצרנו קשר עם פניות הציבור של החברה, שם הבטיחו לבדוק ולאחר מספר שעות חזרו והודיעו שזו טעות, אך הביקור לא יתקיים כמתוכנן אלא ב-25 לנובמבר. זו לשון ההודעה, אותנו שכחו לשאול האם נוח לנו, האם השעות מתאימות לנו וכו'. שוב לא הסכמנו אך גם הפעם לא בדיוק רצו לשמוע אותנו וקבעו לנו את התאריך החדש כעובדה מוגמרת.

ב-25 לנומבמר הגיע טכנאי באיחור של שעה וחצי מהשעות שנקבעו לו ובאיחור של יום וחצי מהמועד המקורי שנקבע לתיקון ועוד הייתה לו חוצפה לבקש 280 ש"ח עבור התיקון (מכונת כביסה באחריות), אך בשל האיחור הוא מוכן להוריד 10% (מה זה, שוק ?)
לא הסכמנו, ביקשנו לדבר עם מנהליו, אך הוא יעץ לנו לדבר עם שירות לקוחות. מיד צילצלנו לשם, אך הטכנאי אמר שאין לו זמן להמתין, הוא גם כך באיחור ויש לו עוד לקוחות והלך.
שירות הלקוחות בדקו והציעו הנחה של 20% על התיקון.
מנהלת בכירה יותר בשירות הלקוחות בשם שירה הציעה לתקן ב-30% הנחה (שוק, כבר אמרנו?). באותה הזדמנות היא לא שכחה לספר לנו בשמחה שקבעה לנו תאריך חדש לתיקון - בעוד שבוע וחצי (ושוב - בלי לשאול אותנו האם נוח לנו, האם בכלל זה בסדר מצידנו להסתדר שבוע וחצי נוספים בלי מכונת כביסה).

אנחנו מצידנו ביקשנו לקבל פיצוי של 600 ש"ח על אי הגעת טכנאי בזמן (זוכרים שמבחינתינו הוא איחר ביום וחצי ?).

בסופו של אותו יום הציעו לנו באמפא לתקן את המוצר בחינם, רק שנרד מהדרישה של 600 ש"ח. דווקא הסכמנו, אבל שכבר יבוא אותו הטכנאי.

בסופו של דבר, לאחר נסיונות שונים ומשונים נקבע ביקור טכנאי: (ציטוט): "בתאריך ה-30 לנובמבר ב-8:00 בבוקר באישור אולסיה מנהלת שרות הלקוחות". מיותר לציין שבתאריך ה-30 לנובמבר הטכנאי פשוט לא הגיע. מה הייתה רבה הפתעתה של אותה גברת אולסיה לשמוע הקלטה של נציגת השירות אומרת את זה, כי אך לפני כן, בשיחה איתנו, טענה אולסיה שלא נתנה שום אישור לכך ובכלל לא הייתה בעבודה באותו היום". אגב, התירוץ לאי הגעת הטכנאי היה שהסתבר שנעלם מהמחסן החלק אותו צריך להחליף במכונה.
נו...

באותו היום התקשרה גברת אולסיה שוב ובשמחה הודיעה לנו כי היא מזמינה חלק חדש וכשהוא יגיע היא בהחלט תדאג לזמן מחדש את הטכנאי.

בינתיים אנחנו כבר 19 ימים ללא מכונת כביסה ולא ברור מתי יתקנו לנו.
נראה שבאמפא לא ממהרים.

מעבר לסיפור עם העובדות היבשות אנחנו כל הזמן מקבלים תחושה שהחברה מנסה להתנער מהאחריות לסיפור, ש:"למה להיזכר במה שהיה עד כה ? מה, הטכנאי לא הגיע ? לא נורא - בואו נזמן תאריך חדש והוא יגיע" או "מה, כבר קרה ? סך הכל דחינו את השירות בשבוע, מה הסיפור?" וכו'.

לדבר עם החברה על פיצויים לכל הסיפור הזה - זה בכלל מצחיק - זה מתחיל ב: על מה בדיוק לפצות אותכם?" ונגמר ב: "תגישו תביעה בבית משפט - מה שהוא יחליט".
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון מכונת הכביסה + פיצויים על עוגמת נפש פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה