|
|
|
|
|
|
יצירת קשר |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשנת 2006 ביטחתי את המקרר שלי מדגם אפולו תדיראן בחברת אמפא, ביטוח ל- 5 שנים. ביטוח שולם במלואו ותקף עד לאמצע דצמבר 2011. עם כל הבאלאגן של חברת אמפא עכשיו - מה יהיה עם הביטוח שרכשתי? למי עליי לפנות? ניסיתי להתקשר עם אמפא בטל' 09-8929222 אך הקו תפוס כל הזמן. האם אמשיך להיות מבוטחת בחברה אחרת? האם "אכלתי" אותה ואם כן מי יחזיר לי את החלק היחסי הכספי שכבר שילמתי? אודה מאד לעזרתכם.
|
טלפון ופרטי חברה ש"לוקחים" אחריות על מבוטחי אמפא - מוצרי צריכה בע"מ או לחילופין מי מחזיר את הכסף ששולם לחברה אם השרות לא בתוקף עקב מצב החברה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|