|
|
|
|
|
|
שירות שלא מגיע, תיקון שלא בוצע, (החלפת מנוע) וטרטור אין סופי-אנחנו מ י ו א ש י ם |
נושא התלונה: |
אברמסון רויטל |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים- לאחר תיקון (כביכול- יורחב להלן) של מכונה מסוג קריסטל- בשכנוע של האיש הטכני-שילמנו עבור ביטוח 4 שנים לחב' אמפא (1284 שח). (אנו תוהים אם חוקית לא חלה עליו חובה לידע אותנו שהחברה לפני פירוק|!!)
לא עבר שבוע- אותה תקלה שוב (מכונה שמפסיקה באמצע ולא סוחטת)- שוב הגיע טכנאי (כל פעם יש לחכות כ-10-20 דק' בקו *2992) שוב תיקן.
אחרי יומיים-שוב אותה תקלה. (יצויין שהמכונה כמעט חדשה ומופעלת כ- 4 מכונות בשבוע). וכך התחילה הסאגה. הטכנאי שהגיע בפעם השישית- מסר לנו- בעיה במנוע. אין בעיה- יש לכם ביטוח שמכסה חלקים מקוריים- נקבע תור ויגיע עוד שבוע מנוע (זה היה לפני כ-3 שבועות).
יש להבין- כל תיקון שבוצע וכל פעם שקבעו טכנאי- אני מחכה בבית ומפסידה עבודה!!
ואז ההפתעה האמיתית. פעמיים קבעו- פעמיים לא הגיעו (שביתה/ עיצומים/ פירוק) לא טרחו אפילו להודיע! כשהתקשרתי להגיד שאני מחכה- קיבלתי מענה מוקלט: "לקוחות נכבדים-לצערינו לא נוכל לענות לפניתכם". מפרסום בעיתונים- הבנו שהחברה בפשיטת רגל!
וכך אני עדין כל יום מנסה לתפוס כל מספר באמפא- ללא הועיל..........
מה עושים אם שילמנו אחריות שנתית- ואין מי שבאמפא יכול לתת שירות- מעבר לכך- אני עם מכונה כמעט חדשה (בת 3) שלא מתפקדת- אני אמורה ללדת בחודש הבא-ופשוט אובדת עצות!!!
אנחנו כ"כ מקווים שתסייעו לנו- אני כ"כ מפחדת-חורף בפתח עם תינוק שאמור להיוולד בינואר- מה נעשה?
בתודה מראש- רויטל ודן אברמסון.
|
כספי |
סוג הנזק : |
תיקון+פיצוי על זמן- עוגמת נפש-המתנות אין סופיות+שליחת כביסה לניקוי מחוץ לבית (שמרנו קבלות).. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אמפא שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|