אי עמידה במחיר שסוכם |
נושא התלונה: |
יום שני 18 אפריל 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
תאריך 28/11/2005
אל:
חברת תדיראן - אמפא שיווק ושירות בע"מ
רח' גיבורי ישראל 10
נתניה 42504
גם בפקס 09-8929378
הנדון: תלונה על קבלת שירות- מספר לקוח 2300240
חשבונית 62400292 מיום 13/4/2005 (מספר הזמנה 2400686)
1. לאחר שירות נאמן של 18 שנה החלטתי להחליף את המקרר הישן שלי מדגם אמקור 4900XL במקרר חדש. לאחר שערכתי סקר שוק מקיף החלטתי לרכוש מקרר 590 מתוצרת אמפא מחנות המפעל בבאר שבע. התרשמתי לחיוב מהשירות האדיב של עובדי החנות, דבר ששכנע אותי לרכוש את המוצר דווקא שם.
2. סוכם על מחיר הסופי של מוצר ושילמתי את המחיר מראש במזומן. המוכר בחנות הציע לקחת את המקרר הישן שלי במסגרת עיסקת המרה ולזכות אותי בסך של 500 ₪, כ 10% ממחיר העיסקה כולה וזאת לאחר בירור שהמקרר הישן עומד בדרישות שהציב.
3. נמסר לי כי המקרר החדש ישלח אלי ביום 18/4/2005 ובהתאם רוקנתי את המקרר הישן.
4. בשעה 12:30 הגיע לביתי נהג מחברת "דקל" הובלות לספק את המקרר. מרגע הגעתו, הנהג היה לחוץ מאוד והתנהג בעצבנות. לאחר שראה את המקרר הישן הוא התייעץ עם מנהל העבודה שלו וסירב לקחת את המקרר הישן. הבהרתי לנהג כי יש לי סיכום עם המוכר על החלפת המקרר וקבלת הזיכוי. לטענת הנהג, אין תוקף לסיכום עם המוכר מאחר וחברת הובלות היא המחליטה לגבי קבלת המקרר הישן ומתן הזיכוי. כאשר ניסיתי לברר נקודה זו בטלפון עם נציג המוכר, גב' רונית לוי, נענתי כי נהג חברת ההובלות אינו עומד בהבטחתו אולם אין בכוחה לשנות זאת. הנהג הבהר כי באם לא אוותר על הזיכוי ואשלם סכום נוסף של 250 ₪ הוא יחזיר את המקרר החדש למחסן החברה.
5. יש לזכור כי מדובר על ערב פסח כאשר המקרר הישן רוקן ותכולתו עומד בחוץ בחום היום ומחירו של המקרר החדש שולם מראש. בנסיבות אלו ותחת הלחץ הבלתי הוגן שהפעיל עלי הנהג, נאלצתי למסור לו המחאה על סך של 250 ₪. כדי לעמוד בתקציב שהיה לי לרכישת המקרר אאלץ להחזיר את "המתנה" כדי לקבל החזר של 200 ₪.
6. לאחר מסירת ההמחאה, הנהג הכניס את המקרר החדש לבית תוך כדי רטינה ורינונים. הוא שם את התקע בשקע החשמל והחל לעזוב את הבית. כשביקשתי ממנו להמתין מספר דקות עד שוודא הפעלה תקינה, הנהג סירב בתוקף ואמר שאם תתגלה בעיה עלי להזמין ביקור של טכנאי.
7. מרוב חופזו, הנהג נסע מבלי להתקין את מכסה המנוע והמסננים. כאשר התקשרתי לחנות וביקשתי לגמור את ההתקנה, יצרו קשר עם הנהג שהבטיח לחזור להתקינו בסוף היום - אולם הוא לא עשה כן.
8. לסיכום, ההרגשה הטובה והנעימה שקיבלתי מאת המוכרים בחנות בבאר שבע והשמחה ברכישת מקרר חדש לחג הוחלף ב"trade in" בהרגשת השפלה וניצול על ידי היחס המתנשא והמזלזל של חברת ההובלות.
9. צר לי גם, כי הנציג בחנות לא עמד בהבטחתו המפורשת בדבר מתן הזיכוי בגין המקרר הישן. אילו ידעתי מראש שההבטחה ניתנה ללא כיסוי, זה בוודאי היה משפיע על החלטתי בדבר רכישת המוצר.
10. בנסיבות הללו אני מבקש מכם להורות לחברת ההובלות איתם אתם עובדים שלא להפקיד את ההמחאה שמסרתי תחת כפיה ולזכות אותי כמובטח בעת הקניה.
11. בנוסף, אבקש להסיק את המסקנות הנדרשות כנגד חברת ההובלות אשר בהתנהגותו המעליבה מקלקלת את שמה הטוב של החברה.
12. אני מצפה לשמוע בקרוב על הצעדים שנקטתם כדי לפצות אותי על עגמת הנפש שנגרם לי.
בתודה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|