פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחרי 3 ביקורים ועדיין לא תיקנו לי את המזגן נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני כשנה וחצי מזגן מיני מרכזי תדיראן הכולל תפוקה משתנה.
המזגן ב"אחריות" שעלתה לי 480 ש"ח לשנה במשך 5 שנים (לאחר סיום שנת האחריות הראשונה).

המזגן התקלקל, הזמנתי טכנאי מחברת "תדיראן אמפא":
הגיע טכנאי ביום שלישי שעבר בשעה 9:30 - לאחר כחצי שעה הוא החליט שצריך להחליף את המדחס, הכל טוב ויפה, התקשרו אלי וקבענו למחרת על הבוקר.
הגיעו 2 טכנאים ביום רביעי (למחרת) בשעה 11:00 - לאחר כשעה ולאחר שגם לא הביאו איתם מדחס להחלפה, הם החליטו שבאמת יש בעיה במדחס וצריך להחליף אותו, לא הבנתי מדוע לא הגיע המדחס המיוחל והתקשרתי זועם למרכז השרות, לאחר מריחה של נציגת השרות היא התחייבה לפני שהם יבואו למחרת עם המדחס המדובר, הסברתי לה שאין לי אפשרות לאחר לעבודה שוב, ודרשתי שיבואו אלי בבוקר בלבד, היא קבעה איתי ליום ראשון (היום), והיום:
הגיעו אותם 2 טכנאים עם מדחס, ולאחר שחיברו אותו, הם גילו שאכן (בפעם השלישית) הבעיה היא במדחס - אבל המדחס שהם הביאו לא מתאים למזגן שלי!!!

ואני שוב מחכה שיביאו את המדחס המתאים.
נציגות השרות היו: מלי,ג'ולי ועוד...

אני דורש: תיקון בשעות הערב (19:00) או ביום שישי.
פיצוי (לדוגמא: שנת אחריות או משהו שווה ערך ל3 ימים שלא עשו כלום)
ומכתב המפרט מה עשו בכל בדיקה על מנת להעבירו למעבידי (שאינו מאמין לי)

תיקון בשעות הערב (19:00) או ביום שישי. פיצוי (לדוג פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
רוית רפאלי - מנהלת פני שם ותפקיד:
בשיחתנו עם מר קולטטש נבדקה פנייתו ועלה כי אבחנת הטכנאי אכן היתה כי יש צורך בהחלפת המדחס וכי נאלצנו להגיע ללקוח פעמיים נוספות וזאת בשל החלפת המדחס במדחס זמני ( למשך יום ) היות והמדחס הנדרש לא אותר במלאי החברה , כעבור יום כאמור , בשעות שהיו נוחות למר קולטטש הגענו להחליף את המדחס הזמני במדחס הדרוש ואף וידאנו את תקינות המוצר ואת שביעות רצונו מהשירות גם עם סיום התיקון, כמו כן ראינו לנכון להאריך למר קולטטש את האחריות למזגן בחצי שנה נוספת .
תגובה:
תיקון המוצר והארכת תקופת האחריות בחצי שנה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה