פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום הלא ניתן להחלפה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במאי האחרון רכשתי מתדיראן אמפא, סניף נתניה, כיריים של גז.
אחרי מספר חודשים, היה ריח של גז חריף בבית.
הזמנתי טכנאי גז ואף הגיעו ממכבאי אש, אך הם לא מצאו את הבעיה..
שילמתי סכומים גבוהים גם לטכנאי הגז וגם למכבאי אש, שהגיעו בעצם ללא כל סיבה..
בסוף התברר שהבעיה בכיריים. התקשרתי לחברה וביקשתי להזמין תיקון.
הם הגיעו, לקחו את הכיריים והחזירו אותם לאחר מספר ימים..
אחרי שלושה שבועות הבעיה חזרה על עצמה ושוב התלוננתי בפניהם.
הם לקחו את הכיריים ולאחר מכן התקשרו ואמרו שאין כל בעיה איתם..
ושהם לא מוכנים להחליפם למרות שקיימת בעיה, והם גורמים לריח נוראי בבית.
שילמתי מעל 1000 ש"ח עבור כיריים אלה, אך אני לא נהנה מהמוצר עקב הריח,
הנוראי שנגרם..
אני כבר לא יודע למי לפנות, הם לא מוכנים לתת לי מענה, מענה שמגיע לי.
אודה לכם לטיפולכם. יש ברשותי את המסמכים המאשרים את והקנייה ואת הבעייה שנוצרה.

מרדכי אלעזר
רחוב האשל 4
נוף ים, הרצליה
09-9583189
054-2681032
כספי סוג הנזק :
החלפת המוצר במוצר חדש פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
רוית רפאלי , מנהלת פני שם ותפקיד:
מבדיקת פנייתו של מר מרדכי עלה כי הכיריים נלקחו למעבדת החברה פעמיים ,נבדקו בתנאים מחמירים במיוחד ונמצאו תקינים .
הוצע למר מרדכי לבטל את העסקה אולם הוא סרב וזאת בשל היותו מאוד מרוצה מהשירות שניתן לו , אי לכך נאותנו לפנים משורת הדין להחליף את המוצר .
תגובה:
החלפת מוצר . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה