פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מקרר אמקור 520 עם בעיה בפריזר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דרך מנחם בגין 16, ת"א כתובת:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבו הייתי אמורה לקבל את המקרר, התקשר אלי נציג מהמפעל בשם דוד ושכנע אותי לקבל מקרר שטרם יצא לשוק, טען שמדובר בדגם משופר , ללא תוספת מחיר.
הסכמתי לקבל את המקרר והנציג בשם דוד התקשר אלי מידי פעם לשאול אם המקרר בסדר. בשלב מסויים הבחנתי שמוצרי מזון שאני מקפיאה, יוצרים שכבת קרח מעליהם, ניסיתי להוריד את הטמפרטורה למינימום אבל זה לא עזר , עדיין כל מוצר שהקפאתי, סגור בקופסה, או בניילון יצר שכבת קרח בתוך המזון. בשלב מסויים דווחתי לדוד, והוא הבטיח לבוא לראות, מאז לא שמעתי ממנו.
הזמנתי ב11/05 טכנאי מהשרות של החברה והוא טען שככה צריך להיות.
ניסיתי לאתר את דוד מהמפעל , הוא הבטיח לבוא לבדוק, אבל לא יצר קשר.
ב3/06 דרשתי טכנאי בכיר, והם שלחו לי את אותו הטכנאי הקודם שהיה וקבע שכך צריך להיות. יש לי עוד 4 חודשים עד גמר הביטוח, אבקשכם לעזור לי לפתור את הבעיה
עגמת נפש, העדרות מהעבודה, כספי סוג הנזק :
להחליף את המקרר פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
נטלי לוי ,אחראית פניות שם ותפקיד:
לאחר שיחתי עם הגברת קלו ,ביקר בביתה ראש ענף מקררים אשר בדק את המקרר בכלל ואת תיאור הקרח בפרט ומצא כי המקרר תקין , כמו כן ניתן גם הסבר לגב' קלו על אופן תפעול המקרר .
בסיום הטיפול סיכמתי עם גב' קלו כי היא במידה ותתעורר תקלה דומה תוכל פנות אליי ישירות .
תגובה:
בדיקת המוצר + הסבר ע"י ראש ענף מקררים . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה