פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מזגן במסגרת מבצע של משרד האנרגיה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי יצא משרד האנרגיה במבצע להחלפת מזגנים באופן מסובסד, מאחר מספר המזגנים מוגבל מהרתי להתקשר לחברת תדיראן , בשיחה איתם נאמר לי שאני רשום למבצע ויועץ יתקשר אלי בהמשך לתיאום ההתקנה,
ב 5 למאי התקשר אלי "קובי מתדיראן" (שיחה מוקלטת) וביקש לשמוע פרטים על ההתקנה, בסיום השיחה קובי אמר שיתקשר אלי כשיהיה באזור (כדי לראות ולתת הצעת מחיר).
ב 12 למאי התקשרתי ודברתי עם מירית משירות תדיראן (שיחה מוקלטת), היא בדקה במחשב וראתה שאני רשום למבצע, ניסתה להשיג את המתקין (כנראה קובי) – לא הצליחה, ואמרה שתשאיר לו הודעה שיחזור אלי,
אתמול 16.06.13 התקשרתי שוב לשירות תדיראן ולהפתעתי נאמר לי שמכסת המזגנים נגמרה,
אין לתאר את האכזבה,
חברת תדיראן צריכה להתנהג כמו חברה מכובדת ולעמוד בהתחייבות שלה,
כספי סוג הנזק :
התקנת המזגן בתנאי המבצע פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה