פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המקרר נקפא בלי סוף נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני קניתי את המקרר לפני כשלוש שנים אחרי תקופה המקרר לא עבד והמגירה של החלב נשברה לי הגיע טכנאי ואמר לי שהמקרר נקפא והוא הפשיר ולאחר מכן זה עבד, וגם הביא מגירה חדשה בתשלום, אחרי תקופה נוספת שוב פעם המקרר לא עובד וכן שוב פעם נשברה המגירה והיה נופל כל פעם והגיע שוב אותו טכנאי ואומר לי שהוא לא יודע בשביל מה קראנו לו הכל בסדר, ובזמן שאצלי בבית התרגלתי שבכל מתקלקל במקרר אחרי חצי שנה עם סבל התקשרתי שוב ואז הגיע טכנאי אחר (לא הקבוע) והוא שם לב שהכפתור של הויסות שבור ואז הוא פתח לי את האורור למקרר והמקרר התחיל לעבוד למופת אבל הוא לא החליף לי את הכפתור השבור והוא אמר לי שבפעם הבאה שאני יזמין שירות יביאו לי חדש ובאותו פעם עשיתי ביטוח, וביקשתי לו הסבר על המגריה שתמיד נופלת ונשברת ואז הוא אמר לי זה לא בעיה רק צריך להזיז קצת את המסילות ואכן הוא סידר לי את זה (ומעניין שלפני כן שהזמנתי מגירה חדשה ושילמתי עליו אז הטכנאי לא ידע מכזה מושג) עכשיו לפני שבועיים שוב המקרר עושה לי רעשים הזמנתי טכנאי ובקישתי שיביאו לי גם כפתור חדש ושוב הגיע מיועדינו שלא עושה כלום והוא עלה אלי הביתה בלי כלים בכלל ורק שאל מה קרה ואמרתי לו שזה שוב מקפיא ונמאס לי מזה אז הוא צחק ואמר לי תוריד את המעלות רק ועל כפתור הוא אמר לי שזה במילא לא משנה לא צריך להזיז את זה, ואציין שכל הביקורים חוץ מהאחרון היו כרוכים בתשלום, והעיקר שהחברה סוחטת אותנו בכסף כסף כסף
כספי ועגמת נפש רבה מאד סוג הנזק :
תיקון מיידי של המקרר כולל כל הבעיות למיניהם פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
נטלי לוי ,אחראית פניות שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתו של מר שנק ולאחר שיחתינו הטלפונית , נשלח לביתו ראש ענף המקררים אשר בדק ותיקן את המוצר לשביעות רצונו המלאה . תגובה:
תיקון המוצר . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה