פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר פגום\מרעיש< נושא התלונה:
שוורץ בן-ציון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏02 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מקרר אמקור והוא מרעיש גם כשהוא כבה וגם שהוא בהמתנה...היו אצלי שני טכנאים הראשון אמר לי שצריך להחליף מאוורר מנוע והוא החליף אותו....כמובן שזה לא עזר השני הגיע (הבכיר) ואמר לי שזה רעש תיקני וככה זה צריך להיות. אם זה מה שאנחנו מקבלים בשנת 2006 אז מצבנו בכי רע...
כספי סוג הנזק :
להחליף לי את המקרר לאלתר פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
נטלי לוי ,אחראית פניות שם ותפקיד:
ראוי לציין כי הטכנאי אשר בדק את המקרר לפי דבריו של מר שוורץ הינו ראש ענף מקררים שמצא כי הרעש עליו התלונן מר שוורץ הינו רעש פעולת המקרר וכי אין תקלה במוצר, עוד ראוי לציין כי המקרר מוצב בסמוך לחדר השינה .
בשיחה טלפונית עם מר שוורץ הוסבר הנושא ואף הוצע לו כמחווה של רצון טוב לבטל את רכישת המוצר .
מר שוורץ בחר לשקול את הנושא וכי ייצור עמנו קשר במידה ויהיה מעוניין .
תגובה:
הסבר כי המוצר תקין + מתן אופציה לביטול העסקה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה