פרטי התלונה

תלונות אמפא

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכונת כביסה -AEG נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת שנת 2002 רכשנו מכונת כביסה AEG - החלטנו לשלם קצת יותר מתוך מחשבה על אמינות ואורך חיים, הרכישה בוצעה בחנות אלמ והאחריות הייתה ל-3 שנים, בשלהי 2004 המכונה החלה להרעיש - טכנאי שהגיע דיבר על מיסב פגום, ועל פס ייצור של מייסבים מדגם זה שעושים בעיות וכד' - המכונה נלקחה לשבוע והוחזרה תקינה!! בינתים פגה לה האחריות ולקראת סוף שנת 2005 - פחות משנה לאחר התיקון המכונה שוב החלה להרעיש, הזמננו טכנאי - הפעם בתשלום, הגיע טכנאי - באיחור, עצבני וכועס כל הזמן דיבר בטלפון עם המוקדנית של אמפא, הבדיקה כללה הקשבה למכונה וקביעה שאותה תקלה חזרה על עצמה, מכאן ואילך הוא לא הסכים לדבר על כלום פרט לתשלום המגיע לו (10 דקות) - כנראה שהטכנאים עובדים כקבלני משנה וגוזרים קופון על כל ביקור, בשורה התחתונה - הוא הלך בלי לקבל תשלום, ובמערכת שיחות טלפון עם נציגה בשם ויקי הוחלט שיגיע שוב טכנאי לבדיקה יסודית יותר וכמובן בתשלום, במקום הטכנאי הגיע מכתב איום בתביעה לתשלום, ענינו להם במכתב משלנו ומאז אנחנו עם מכונה בת 4 שנים ועם רעשים בצירים, לא אופתע אם באמת מדובר בפס-ייצור פגום או בחלק משומש שהורכב לנו במהלך התיקון לפני תום האחריות, מה שבטוח שהשם של AEG לא הצדיק את עצמו והשירות של תאדירן-אמפא - לא מזהיר, אני לא מתכוון לשלם על חלק שלפני שנה הוחלף לנו, לא מבקש מהם שום הסבר או פתרון - אתקן את המכונה במקום אחר!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא מחפש תשובה או פתרון - מבקש לספר על המקרה בלבד פתרון נדרש :

אמפא שירות לקוחות

, תגובה:
רוית רפאלי , מנהלת פני שם ותפקיד:
יש לציין כי התלונה הועברה אלינו באיחור ע"י האתר .
ברשותו של מר שפירא מ"כ משנת 2002 ובמסגרת האחריות ל- 3 שנים בוצע תיקון יחיד במעבדת החברה ללא תשלום . כשנה לאחר התיקון ותום תקופת האחריות הזמין מר שפירא בדיקה לביתו בשל רעש במכונת הכביסה , הטכנאי שהגיע בדק את המכונה ומצא כי היא תקינה ובתום הבדיקה סרב לשלם מר שפירא בשל אי ההסכמתו עם אבחנת הטכנאי .
בפנייתינו למר שפירא בבקשה לשלם עבור השירות שקיבל הוצע לו כי יגיע טכנאי בכיר לבדיקה נוספת , ובלבד שיסדיר את חובו , כמו כן נבדקה במקביל הערתו בנוגע לאופי השירות שקיבל מהטכנאי.
למרות כל הרצון לבוא לקראת מר שפירא הוא אינו רואה לנכון לשלם עבור השירות אותו קיבל מחברתינו .
תגובה:
בהתאם לבקשת הלקוח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה