פרטי התלונה

תלונות אואזיס הים האדום (Oasis Red Sea)

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיוט במלון אואזיס ים המלח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שהינו במלון ב1-3.12.2013 זוג הורים וזוג ילדים. לקחנו 2 חדרים
מאוד התאכזבנו מהאוכל המוגש במלון ומהנקיון של חדר האוכל. זוועה זה כלום לעומת מה שהרגשנו. כמות האוכל מצומצמת מאוד מאוד מאוד. צריך לעמוד עם הצלחת שיועילו בטובם (המלצרים) להוציא גבינה צהובה, בארוחת ערב הגענו למושב השני , הגענו לתבניות ריקות!!! הובטח לנו כי האוכל כבר יוצא , אבל בסופו של דבר נאלצנו לצאת למקדונלדס כי נשארנו רעבים !!! פעם ראשונה בארץ אני יוצאת למלון ומקללת את הרגע שבכלל הגעתי לשם. גרנו קומה 4 , מתוך 2 מעליות אחת היתה מושבתת , וכל פעם שרצינו לעלות אזי ה"טבחים" עם עגלות "אוכל" דחפו אותנו באלגנטיות לעלות כי הם ממהרים!!! דיברנו עם הקבלה , נאמר לנו כי נושא מעלית בטיפול , 3 ימים (אמצע שבוע) לא טופל כלום !!!
פיצוי על חוסר שביעות רצון !!! פתרון נדרש :

אואזיס הים האדום (Oasis Red Sea) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה