פרטי התלונה

תלונות אואזיס הים האדום (Oasis Red Sea)

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטיית לקוח - המידע והתמונות המתפרסמים באינטרנט רחוקים מהמציאות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
התמונות המתפרסמות באינטרנט והמידע על החדרים במלון הינם רחוקים מהמציאות!
המלון אומנם 3 כוכבים (או לפחות כך הוא מפרסם את עצמו), אני אישית הייתי באכסניות הרבה יותר איכותיות.
החדרים עם חרקים, חלקם אף עם ריח של ספריי קוטל חרקים, המיזוג אינו עובד בצורה תקינה בחלק מהחדרים אצלינו לדוגמא המגזן קירר אבל גם נזל בצורה מוגזמת (נאלצנו לשים מגירה מהמקרר מתחת למזגן). באוכל ושתייה קשה אפילו להיזכר, למי שתייה היה טעם של כלור (הרגשנו שאנו שותים מהבריכה) ולילדה הקטנה שלי לא העזתי לתת לשתות מים כאלה ולכן נאלצנו לקנות.
כשהגענו למלון ונדהמנו לגלות שהמלון שראינו בתמונות רחוק מהמציאות, רצינו לבטל, אך רצו לגבות מאיתנו דמי ביטול בגובה לילה אחד לזוג למרות התלונות שלנו בפני הנהלת המלון לא הסכימו לבטל ללא דמי ביטול.
(לא מדובר על חדר אחד בבית המלון אלא על כמה חדרים - אנו עם זוג חברים החלפנו 2 חדרים כל אחד מיד אחרי שנכנסנו לחדרים, בפעם השלישית פשוט כבר לא היה לנו כוח ונכנסנו לחדרים ב-1 לפנות בוקר, כמו כן עוד 2 זוגות שהיו איתנו אף הם החליפו חדרים אחרי לילה ששהו בחדר - כך שאנחנו ראינו 10 חדרים שונים בבית המלון מכן המסכנות שהוזכרו לעיל).
אנחנו היינו עם עוד 3 זוג חברים וכולם יצאו מאוכזבים וכועסים.
אנחנו מאוד מאוכזבים מהמלון (הנופש הפך להיות סיוט מבחינתינו). אני לא ממליצה לאף אחד להתקרב למלון הזה ואני בטח שלא שאתקרב למלון.
כמו כן, נכנסתי לאתר של משרד התיירות וברשימה של בתי מלון רשומים לא מצאתי בית מלון בשם הים האדום אואזיס, לכן איני בטוחה שהמלון אכן 3 כוכבים ועומד בכל התקנות של משרד התיירות.
כספי + עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

אואזיס הים האדום (Oasis Red Sea) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה