פרטי התלונה

תלונות סקאל און ליין

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזר תשלום עבור מחשב נייד והתנערות מאחריות בעקבות פשיטת-רגל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏אפריל ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-.27,4 השתתפתי במכירה פומבית באתר: "סקאל און ליין" וזכיתי במחשב נייד של :"פוגיטסו" מבית "סימנס" בסכום נקוב של 4500 ש"ח החברה אשר אמורה הייתה לספק את המוצר היא "נתי סקאל" שהתחייבו לספקו בתוך 21 ימי עסקים, בתום ימי העסקים משראיתי כי המחשב בושש להגיע והתשלומים יורדים בעצם כבר מיום הזכיה יצרתי קשר עם הספק "נתי סקאל" שטען שהמשלוח מחו"ל מתעקב ושאני יפוצה על האיחור,לאחר זמן מה ראיתי לנכון לבטל את ההצעה עם הספק ולהציע אחת אחרת באתר אחר שגם הייתה זולה יותר,נאמר לי מהחברה של הספק שהתשלום יוחזר לחשבוני ושם אני יראה אותו בתוך מספר שבועות, באותם ימים נכנסה הפקדה לחשבוני על אותו הסכום ושיערתי שהכסף הוחזר לי ,ובדיעבד מסתבר שזו היא הפקדה שונה שהגיעה לחשבוני ממקור אחר,לאחר בירור פרטים קצר היסתבר לי שהחברה "נתי סקאל" ספקית המחשבים נקלעה לקשיים כספיים ופשטה את הרגל ,ולא הייתי אמור לקבל לא מחשב ולא החזר של הכסף והכל משיכת זמן עד שהעניינים בחברה יסגרו.
כאשר היתקשרתי לחברת האנטרנט "סקאל און-ליין" בעקבות פניות רבות שראיתי באתרים שונים ותלונות של צרכנים רבים שנפגעו מאותה החברה (אתריי המכירות באינטרנט ראו לנכון לקחת אחריות בעיקבות לחץ הרוכשים)
הצגתי את הבעיה ובקשתי החזר כספי כפי שנהגו באחרים,חזרה אליי אחראית נציגת שרות הלקוחות באותו השבוע ובפיה תשובה צוננת שבה נאמר לי שבגלל שלא פניתי אליהם בחודש או חודשיים לאחר הזכיה במחשב אלא רק לאחר ירידת כל התשלומים היא אינה יכולה לעזור לי!
ומאיפה יכולתי לדעת שהחברה הולכת לפשוט את הרגל,ומאיפה יכולתי לדעת שסתם" מושכים אותי באף"?
לכן איני רואה כל קשר בין תשובתה לבין לקיחת האחריות כפי שנהגו עם השאר,הרי הם אלו שמעבירים לאחר הזכיה את הנושא לטיפול מול הספק,מה עוד שהם מאפשרים חיוב מיידי מרגע הזכיה בלי קשר לאספקת המוצר ללקוח,והם אלו שהיו צריכים להודיע ללקוחות על ספק בעיתי ולקחת את האחריות בהודעה ל"זוכים" להפסיק את התשלומים בעקבות פשיטת הרגל של הספק ולכן מכל הסיבות שליעל יש לפצותי ולהחזיר לי את כספי שירד לטימיון ע"ס 4500 ש"ח.
מ"ס הזמנה לצורך זיהוי :92073
בתודה מראש רותם .
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על מלא הסכום+ריבית והצמדה ופיצוי על עוג פתרון נדרש :

סקאל און ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה