פרטי התלונה

תלונות סקאל און ליין

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מתמשך לטלוויזיה במסגרת האחריות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2005 רכשתי טלויזיה מהדיוטי פרי(סקאל).
לפני שבוע הטלויזיה התקלקלה .פשוט אינה נדלקת. התקשרתי לשירות לקוחות הסברתי את אופי התקלה ואפילו ציינתי שכנראה התקלה היא בספק. הגיע טכנאי ולאחר שבדק. הוא פרק את הספק , לקח אותו ואמר שיחזור בעוד שבוע.
האם צריך שבוע בשביל להחליף ספק? האם אי אפשר להגיע עם ספק למקרה שיהיה צורך להחליף, הרי לשם כך שואלים אותי למהות התקלה(כאשר התקשרתי לשירות לקוחות) לא כן???
התקשרתי לשירות לקוחות ונציגת השירות ענתה בזילזול ובחוצפה כשהיא טוענת ששבוע ימים לתיקון הנ"ל הוא זמן סביר וגם מפנה אותי להתלונן בפניות הציבור אם הדבר לא מוצא חן בעיני.
קראתי באתר של סקאל שהם מתגאים בשירות שהם נותנים שהוא שירות מהיר ויעיל. האם זהו שירות מהיר?
אני נוהג לקנות הרבה בדיוטי פרי ואתם יכולים לבדוק זאת(ת.ז. 5008977-0)
היום אני אחשוב פעמיים אם לקנות משם . מפני שאיכות השירות חשובה לא פחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת החלק החסר מיידית. פתרון נדרש :

סקאל און ליין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה