פרטי התלונה

תלונות קרט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת כרטיס זיכרון נושא התלונה:
חלימי נמרוד שם/כינוי:
‏יום שני ‏24 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

ב-24.11.2008 רכשתי מצלמת קנון מדגם SX10 IS דרך אתר "אולסייל" כאשר הספקית היא חברת "קרט". לרוכשי המצלמה הובטח תיק נשיאה וכרטיס זיכרון של 4GB. את המצלמה קיבלתי ב-27.11.2008, מהירות שיא. כאשר פתחתי את החבילה ובדקתי את תוכנה על מנת לוודא שכל מה שהובטח לי אכן נמצא, גיליתי שכרטיס הזיכרון לא נמצא. על מנת שלא לקפוץ ישר בהאשמות, בדקתי שוב ושוב בכל מקום אפשרי אך לא מצאתי את כרטיס הזיכרון. התקשרתי לשירות הלקוחות של "אולסייל" על מנת להתלונן אך הם טענו שהאחריות היא על חברת "קרט". פניתי לשירות הלקוחות של חברת "קרט" על מנת להתלונן והגעתי לנציגה ממוקד חיצוני שאוספת פניות של לקוחות ומעבירה אותן הלאה. מסרתי לה את התלונה והיא הבטיחה לי שיחזרו אלי. לצערי לא חזרו אלי. אם אינני טועה, ב-30.11.2008 התקשרתי שוב למוקד השירות ושוב הגעתי לנציגה מהמוקד החיצוני אשר הבטיחה שהיא תעביר פניה דחופה לטפל בתלונה שלי.
ב-1.12.2008, התקשרה אלי נציגה בשם ענת (אם אינני טועה), התנצלה על כך שלא סופק כרטיס הזיכרון והבטיחה לי שהכרטיס יישלח בהקדם האפשרי. ב-10.12.2008 או ב-11.12.2008 ומאחר שטרם הגיע כרטיס הזיכרון, פניתי שוב אל חברת קרט להתלונן. הגעתי שוב לנציגה כלשהיא ולמרות שהתעקשתי לדבר עם מישהו שיטפל בבעיה שלי היא אמרה שהיא בסך הכל אוספת פניות של לקוחות ומעבירה אותן הלאה והבטיחה להעביר את הפניה שלי באופן דחוף ביותר. החלטתי לתת צ'אנס נוסף והסכמתי לחכות. ראוי לציין שב-11.12.2008 טסתי לחו"ל והיה לי חשוב לקבל את כרטיס הזיכרון שישמש אותי בנסיעה.
ב-21.12.2008 אחרי שהבנתי שהדברים בחברת קרט לא זזים כל כך, התקשרתי שוב לחברת קרט ושוב הגעתי לנציגה ממוקד חיצוני שהבטיחה להעביר את הפניה שלי "באופן דחוף ביותר". מאחר והייתי עסוק, לא יכלתי להתווכח והסכמתי לחכות ואולי הפעם יחזרו אלי.
כעבור שבוע, ב-28.12.2008 אחרי ששוב התעלמו ממני, פניתי שוב לחברת קרט והפעם למרבה ההפתעה הצלחתי להגיע למישהו ממרכז השירות. שטחתי בפניו את הטענות שלי אך הוא ניסה להפיל את האשמה על חברת "אולסייל". אחרי שהסברתי לו שזה לא ייתכן שאחרי שנציגה בשם ענת, אשר עובדת ופועלת בשם חברת קרט, מתקשרת אלי, מתנצלת בשם החברה ומבטיחה שכרטיס הזיכרון יישלח אלי, הוא ברשלנות ומתוך ניסיון להסיר מעצמו ומהחברה את האחריות יפיל את האחריות על גוף אחר. לאחר שגמגם קצת, הוא רשם בפירוט את התלונה שלי והבטיח מכל הלב ש"עוד היום, מקסימום מחר" הוא יחזור אלי. מיותר לציין שלא שמעתי ממנו.
ב-1.1.2008 סבלנותי פקעה והחלטתי לשים סוף לטירטור הזה. התקשרתי לחברת קרט והגעתי לנציגה בשם לימור משירות הלקוחות. שטחתי בפניה את הטענות והיא ניסתה להעביר אותי לבחורה בשם נילי אשר לטענתה היא זו אשר מטפלת בהזמנות המגיעות מאתרי אינטרנט שונים. המתנתי על הקו אך נילי לא ענתה. לימור הבטיחה שהיא תעביר את הפניה שלי לנילי והיא תחזור אלי. כעבור 3 שעות ומאחר שנילי לא חזרה אלי, התקשרתי שוב אל לימור והיא שוב ניסתה להעביר אותי לנילי. המתנתי על הקו אך נילי שוב לא ענתה. לימור הבטיחה שנילי תחזור אלי ולצערי שוב הסכמתי לחכות לנילי. כעבור כשעתיים התקשרתי שוב אל לימור אך ענה לי אותו בחור שב-28.12.2008 הבטיח לי מכל הלב שיחזור אלי. הוא כמובן לא זכר אותי אך לא התווכחתי איתו כי כבר מזמן הבנתי עם מי יש לי עסק. גם הוא ניסה להעביר אותי לנילי אך נילי לא ענתה.
מאוחר יותר באותו יום, התקשרתי שוב לחברת קרט אך הגעתי לאותו מוקד חיצוני. הנציגה המסכנה נאלצה לספוג את כל הטענות שיש למרות שהיא ממש לא אשמה במצב. למרות שהתעקשתי שוב ושוב לדבר עם מישהו שיטפל בבעיה שלי באופן מיידי, היא העבירה אותי לראש הצוות שלה ולאחר שגם בפניו שטחתי את טענותיי, הוא הסביר לי שכרגע הוא יכול רק להעביר את התלונה שלי באופן דחוף ביותר ושיחזרו אלי. מאחר ואני איש רחום וחנון, החלטתי לתת עוד צ'אנס לחברת קרט ולהמתין.
היום, 4.1.2008, יותר מחודש מאז שפניתי לחברת קרט בפעם הראשונה עדיין איש לא טיפל בבעיה הפעוטה שלי.

אני מעוניין לציין מספר דברים:

1. כרטיס הזיכרון המדובר עולה בחנויות 50-70 ש"ח, לא מדובר במוצר "כבד". שיחות הטלפון שלי לחברת קרט עלו הרבה יותר כסף.
2. אני לא מוכן לקבל טענות כלפיי בסגנון "התקשרנו אך לא ענית". גם אם אכן התקשרו ולא עניתי, יכלו להשאיר הודעה.
3. אני לא מוכן שינסו שוב להפיל את האשמה על חברת "אולסייל" או על גוף אחר. חברת "קרט" היא הספקית של המוצר, לא חברת "אולסייל". שתישא באחריות!
4. בתור חובב של מצלמות קנון, היה לי חשוב לקנות את המצלמה דרך המשווקת המורשית והראשית של קנון בישראל (חברת "קרט"). הייתה לי את האופציה לרכוש את המצלמה במחיר זול יותר דרך חברה אחרת.

תודה.
משלוח של כרטיס זיכרון בנפח של 4GB. פתרון נדרש :

קרט שירות לקוחות

, תגובה:
דני פיקובסקי סמנכ"ל שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על התקלה. תגובה:
הלקוח קיבל את מבוקשו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה